Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian pe baza de grafic


Detaliu pentru invitatia numarul 330695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE BASCHET
Numar invitatie: 330695/28.06.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian pe baza de grafic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE BASCHETCod fiscal: 4203857, Adresa: Bucuresti, Str. VAsile Conta nr 16, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021 317 00 97, Fax: 021 317 04 89
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, bd. Basarabia nr 39, sector 2, Bucuresti, cod postal 022103, Romania, telefon: +40 314157165, fax: +40 213170489, persoana de contact: Horia Paun.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Federatiei Romane de Baschet, Bucuresti, bd. Basarabia nr 39, sector 2, Bucuresti, cod postal 022103, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian pe baza de grafic
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestare de servicii de transport aerian pentru echipele nationale de baschet ale Romaniei
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei pentru participare este de 4.000 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar, in contul nr. RO59BRDE410SV21857584100 deschis la BRD, sucursala Calderon, Bucuresti , Cod Fiscal 4203857, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original- In cazul emiterii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului 1% din garantia de participare pe fiecare lot in parte, cum se prevede la art.278'1 alin (1)din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.2) Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, document care va devini anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7 conform modelului din sectiunea modele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Carmen Emilia Tocala, Dan Berceanu, Horia Paun, Elena TantModalitatea de indeplinire: Completarea Formularului D.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.7. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul 1. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, prezentat in original sau copie legalizata, cu mentionarea obiectului de activitate, care sa ateste corespondenta cu obiectul achizitiei.2. Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Asociation)3. Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documetatia de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie.ro, sau pe baza de solicitare scrisa pe adresa autoriatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer