Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE BAZA DE GRAFIC


Detaliu pentru invitatia numarul 345083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala de Presa AGERPRES
Numar invitatie: 345083/11.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE BAZA DE GRAFIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala de Presa AGERPRESCod fiscal: RO24292654, Adresa: Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2076209, Fax: +40 2076143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 212076209, fax: +40 212076143, persoana de contact: Daniel Tintescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Casa Presei Libere, corp B1, etaj 1, Sala de Consiliu, Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE BAZA DE GRAFIC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PENTRU PERSONALUL AGERPRES CARE SE DEPLASEAZA IN STRAINATATE IN INTERES DE SERVICIUValoarea minima estimata a contractului pentru cele 29 destinatii pana la 31 decembrie 2013 este de 80.000 LEIValoarea maxima estimata a contractului pentru cele 29 destinatii, in cazul suplimentarii cantitatilor de servicii pana la 30 aprilie 2014 este de 107.000 LEI.Optiuni: valabilitate contract: pana la 31.12.2013, cu posibilitate de prelungire cu maxim 4 luni
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 - 107, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei va fi de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte - perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; - garantia de participare pentru fiecare lot ofertat se va achita in numerar la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi lucratoare, intre orele 13.30 ? 15.30, sau prin virament bancar in contul RO73TREZ7005005xxx002148, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, sau printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Nota 1: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Nota 2: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Nota 3: In cazul in care garantia de participare este constituita in euro/alta valuta, cursul de schimb este cel prevazut de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul in care operatorul economic, odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si competarile ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria IMM) 2) Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care va devini anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului A. In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului B. In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 4: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 5: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul A.N.P. AGERPRES, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru Ion GIBOI - Director General; Argentina TRAICU - Director General Adjunct; Angela GHINEA - Director General Adjunct; Elena MURAR - Director Financiar; Daniel TINTESCU - Director Tehnic - Logistica; Cristina IONESCU - Consilier Juridic; Alexandru DRULA - Sef Serviciul Logistic; Theodor OLARIU - Expert ? Serv. Financiar - Contabilitate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 6: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului E.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 7: Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?- completarea Formularului C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. I. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, prezentat in original sau copie legalizata, cu mentionarea obiectului de activitate, care sa ateste corespondenta cu obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Asociation)II. Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractului.Condi?ie de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 80.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, similare cu obiectul procedurii.Se vor mentiona principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, specificand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificare a prestatorului de servicii pentru Sistemul de management al calitatii - Standard ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer