Achizitie publica - servicii de transport aerian persoane pe rute internationale
Detaliu pentru invitatia numarul 327809
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327809/25.05.2012
Denumire contract: servicii de transport aerian persoane pe rute internationale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Investigare a Crimelor Comunismului si Memoria Exilului RomanescCod fiscal: 26282150, Adresa: Bucuresti, str.Alecu Russo, nr.13-19, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 3167565, Fax: +40 3167552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, str.Alecu Russo, nr.13-19, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021455, telefon: +40 213167565, fax: +40 213167552, persoana de contact: CLARA UNTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul IICCMER : Bucuresti, str.Alecu Russo, nr.13-19, sector 2, Etaj 5, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de transport aerian persoane pe rute internationale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de bilete de transport aerian pe rute externe.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 3400 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile) .Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta.Modul de constituire: - prin virament bancar, in contul nr.RO45TREZ70223510120XXXXX, deschis la Trezoreria Sector 2 Bucuresti, Cod Fiscal 26282150, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, Formular orientativ ? Formular nr.15. In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original (Formular orientativ - Formular nr.18).In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform art.278^1 din OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.1 ;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.2;
- Prezentarea Certificatului atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010, formular nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.5Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Executiv: Ioan Stanomir , Contabil Sef : Clara Untaru, Sef Serv.Juridic si R.U.: Oana Soare, Director Stiintific: Cristian Vasile, Secretar al Consiliului Stiintific: Bogdan Iacob, Director Departament Politici Publice : Raluca Grosescu, Director Departament Exil : Damiana Otoiu;
-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie, formular nr.6. -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a acordului cadru in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006, -Certificat de membru ANAT - Se solicita copie lizibila conform cu originalul dupa certificatul care atesta calitatea de membru ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania) ;
-Prezentarea acreditarii ca membru IATA - in copie lizibila conform cu originalul, pentru a dovedi ca este membru al International Air Transport Association, si are acces la sistemele on line certificate de rezervare si emitere a biletelor de avion. Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizataPentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 170000 lei., Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data 31.12.2010, cu notele anexa, vizat si inregistrat de organele competente, conform OMFP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii privind experienta similara: Ofertantul va prezenta Declaratia privind lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante achizitii care vor contine valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.Ofertantul va prezenta cel mult 2(doua) documente cu informatii relevante din contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani; Ofertantul va prezenta maximum 2(doua) recomandari din partea unor beneficiari de servicii similare.Nivel deexperienta similara minim :80000 lei;, Cerinta nr. 2 - Resurse umane: -se va prezenta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;siinformatii referitoare la personalul de conducere;
-Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii . Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiDocumente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001/2008 sau echivalent) pentru ofertant, in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 09:26