Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport auto personal tura


Detaliu pentru invitatia numarul 322904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 322904/27.03.2012
Denumire contract: Servicii de transport autopersonal tura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc la sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa, etaj II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport autopersonal tura
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transportauto personaltura pe rutele: SC Electrocentrale Paroseni SA-Lupeni (Barbateni) si retur si SC ElectrocentraleParoseni SA - Vulcan (Coroiesti) si retur.
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2620 lei, cel putin valab of (90zile), art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006;art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei;
-art.278, 1-OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contest: 1314 lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari ;Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta, in original, semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului: decl priv neincadrarea in dispozitiile art 180 (form 12A) si art 181 (form 12B) din OUG 34/2006; certificat de participare cu oferta independenta (form 3); decl pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Doru Visan, director exploatare ? Dragos Diaconu, director economic? Ioana Arvunescu, director comercial ? Eduard Mija, sef serv aprovizionare - Fabiola Schmidt si sef serv achizitii publice Ioan Adrian Busoniu (form 4); formularul "Informatii generale" (form 2) Pt pers romane se va prezenta certificatul constatator emis de ORC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Achizitorul va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex : certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Principalele prestari de servicii efectuate de ofertant in ultimii 3 ani.Lista va fi insotitade cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal prin care sa se confirme prestarea serviciilor de catre beneficiari. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor.Cerinta minima de calificareeste ca ofertantulsa fi indeplinit in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte avand ca obiect prestare servicii transport auto persoane, cu o valoare cumulata de minim 100.000 lei pentru care se vor prezenta recomandari/certificari de buna executie din partea beneficiarului.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pe site-urile lor oficiale., Cerinta nr. 2 Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate Ofertantii vor prezenta o declaratie privind personalul de conducere, personalul de specialitateresponsabil de indeplinirea contractuluiCerinta minima de calificare : ofertantul trebuie sa dispuna de minim 2 conducatori auto cu permis de conducere pentru categoria mijloacelor de transport persoane, Cerinta nr.3Dotarea tehnicaOfertantii vor prezenta o declaratie referitoare la mijloacele de transport auto de persoane de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiCerinte minime de calificare: ofertantul trebuie sa dispuna de minim 2 mijloace de transport adecvate pentru prestarea serviciului la si de la locul de munca in permanenta, Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului (daca este cazul), Cerinta nr. 5 Informatii privind asocierea Se va prezenta in original, Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie, semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din fisierele atasate prezentei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer