Achizitie publica - servicii de transport auto
Detaliu pentru invitatia numarul 304840
Federatia Romana de Handbal
Cod de identificare fiscala: 4266359
Adresa: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021.231.89.87
Fax: 021.231.89.86
Denumire invitatie: servicii de transport auto
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -A.C. va incheia un ac.-cad. pe o per. estim. de la data incheierii ac.-cad. si pana la 31.12.2011, conf. art. 147 din O.U.G 34/2006. -Atrib. contr. sub. se va realiza ori de cate ori apare nec. org. unor depl. auto. -Prest. nu va putea oferta preturi unitare (in euro/km) mai mari dacat in oferta cu care a fost stabilit castigator pentru semnarea ac.-cad. -Val. estim. fara TVA a ac.-cad.: intre 22.500 si 29.500 de euro. -Estim. km solicitati pe durata ac.-cad.: min. 16.200 km ? max. 21.300 km. -Estim. cantitati posibile pt. un singur contr. sub.: min. 250 km ? max. 12.000 km. -Estim. nr. de pers. pentru fiecare depl./ruta: min. o pers. ? max. 49 de pers. -Estim. valorii unui singur contr. sub.: minim 350 euro - maxim 16.600 euro. -Calend. estim. de atrib. a contr. sub..: min. 2 ? max. 20 de contr. sub. -Nr. estim. al depl. de grup in cadrul unui contr. sub.: min. o depl. - maxim 20 depl. de grup. -Se vor inchiria autoc. de 49 si 36 loc.; microb. de 16 loc. si autoturisme.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 15.07.2011 08:56)
Data publicarii: 14.07.2011 16:40
Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2011 08:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Federatiei Romane de Handbal din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti.
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2011 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Federatiei Romane de Handbal din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Sport)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 124, 159.6 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind neîncadrarea în sit. prev. la art.180 si 181, din O.U.G. 34/2006;
-Certifi. de atest. fiscala emise de org. fiscal compet., conf. art. 112 si art. 113 din O.G. 92/2003;
-Decl. privind calit. de part. la proc.;
-Certif. Const. si Certif. de înmatric. eliberat de O.R.C. de pe lânga instanta compet.;
-Dovezile privind calit. de I.M.M.;
-Bilantul cont. la 31.12.2010;
-Inf. generale;
-Decl. privind lista princip. prest. de serv. similare în ultimii 3 ani;
-Lista pers. angajat.;
-Certif. de inmatric. cu ITP;
-Certif. de clasif. pe categ.;
-Licente transp.;
-Poze int. si ext. ale mij. de transp.;
-Autoriz. de funct./brevet;
-Inf. privind subc. si asoc.-Rec./ certif./ confir.
- Gratuit, atasata prezentei invitatii de participare publicata in S.E.A.P.- Cuantumul garantiei de participare este: 2.000, 00 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: a fost publicata o invitatie similara anterior