Achizitie publica - Servicii de transport auto elevi/prescolari la gradinita
Detaliu pentru invitatia numarul 348759
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348759/18.06.2013
Denumire contract: Servicii de transport auto elevi/prescolari la gradinita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 213502444, fax: +40 213502442, persoana de contact: FLORIAN MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, judet Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport auto elevi/prescolari la gradinita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord-cadru pentru servicii de transport auto pentru elevii prescolari de la domiciliu la gradinita si de la gradinita la domiciliu.
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5.000 lei si va fi valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de cosntituire in conformitate cu prevederilor art.86 din HG nr.925/2006.Contul incare se poate constitui garantia de participare este RO75TREZ42121050250XXXXX, deschis la Trezoreria Ilfov, echivalenta leu/alta moneda la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile. Suma ce se va retineconform prevederilor art.278 din OUG nr.34/2006 este de 4330 Ronca urmare a respingerii contestatiei pe fond de catre CNSC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de articipare la procedura cu oferta independent - Formularulnr. 1.1.Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 2.Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006.Certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat consolidat si bugetul asigurarilor sociale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Numele si prenumele persoanelor cu functie de decizie in ceea ce riveste organizrea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Jenica Pieci ;d) Sef Serviciul Investitii ? Ileana Tudor, e) Sef Serviciu Administratie Publica Locala, Juridic si Resurse Umane Cristian George Tarnoveanu Sburlea. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in conformitate cu obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Licenta pentru transport public de persoane in termen de valabilitate, eliberata de Autoritatea Rutiera Romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale, Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani va fi de minim 450.000 lei. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional, conform art. 185 alin (1) lit. a) din OUG 34/2006, Bilant contabil pe ultimul an incheiat conform prevederilor art. 185 alin. (1) lit.a din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin1 contract max. 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de min. 235.000 lei insotite de certificate /documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare avand valoarea respectiva., Dovada detinerii autoturismelor4 microbuze de 16+1 locuri (proprietate, prin contract de inchiriere, contract de comodat contract de leasing, CIV-uri).Copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Declaratie pe propia raspundere a operatorului economic prin care se angajeaza ca in momentul in care este declarat castigator va colanta microbuzele cu ?GRADINITA PANTELIMONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 08:41