Achizitie publica - Servicii de transport auto rutier ? curse pentru persoane adulte cu dizabilitati intelectuale si asociate
Detaliu pentru invitatia numarul 324014
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324014/11.04.2012
Denumire contract: Servicii de transport auto rutier ? curse pentru persoane adulte cu dizabilitati intelectuale si asociate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de servicii sociale "Pentru Voi"Cod fiscal: 9079599, Adresa: str. I. Slavici nr.47, Timisoara, Telefon: 0256-228062, Fax: 0356-421215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP, persoana de contact Doina Simona Roman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport auto rutier ? curse pentru persoane adulte cu dizabilitati intelectuale si asociate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport auto rutier, in zilele lucratoare, a beneficiarilor Centrului de Servicii Sociale Pentru Voi- persoane adulte cu dizabilitati intelectuale, conform rutelor descrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 1360 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO09TREZ6215004XXX000294 deschis la Trezoreria Timisoara.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 2Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul Nr.12)In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatarului 680 lei din garantia de participare, retinerea se va face in confromitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: -Formularul Nr.3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: - Formularul Nr.4- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulCertificatul de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul Nr.5Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii- Formularul Nr.6sustinator/sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Centrului de Servicii Sociale Pentru Voi- Director: Onu Laila Dana- Sef Serviciu Centru de Zi: Rusmir Ana- Sef Serviciu : Oprea Manuela- Sef Serviciu Locuinte Protejate : Malonay Melinda- Sef Serviciu : Bica AureliaMembri comisiei de evaluare : Ing. Paun LucianRoman Doina SimonaBica AureliaMembri supleanti: Cociorva Aurica, Uritescu Danita Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Licenta pentru transport public de persoane in termen de valabilitate eliberat de Autoritatea Rutiera Romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 70.000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara: - lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. - ofertantul va prezenta cel putin un document / contract / proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare (in ultimii 3 ani) in valoare de 34.000 lei; Cerinta nr.2 -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Cerinta nr. 3 - Informatii privind dotarile tehnice ale ofertantului necesare pentru indeplinirea contractului conform formulare model.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste anexata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:59