Achizitie publica - Servicii de transport auto rutier ? curse pentru persoane adulte cu dizabilitati intelectuale si asociate
Detaliu pentru invitatia numarul 345707
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345707/23.04.2013
Denumire contract: Servicii de transport auto rutier ? curse pentru persoane adulte cu dizabilitati intelectuale si asociate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de servicii sociale "Pentru Voi"Cod fiscal: 9079599, Adresa: str. I. Slavici nr.47, Timisoara, Telefon: 0256-228062, Fax: 0356-421215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport auto rutier ? curse pentru persoane adulte cu dizabilitati intelectuale si asociate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport auto rutier, in zilele lucratoare, a beneficiarilor Centrului de Servicii Sociale Pentru Voi- persoane adulte cu dizabilitati intelectuale, conform rutelor descrise in caietul de sarcini. Valoarea minima a intervalului prezentat la sectiunea II.2.1 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: In conformitate cu art.6 din HG nr.925/2006, ref.la atrib.contr.de AP din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 872 - 100, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 1.297 RON Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Modul de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar suma se va vira in contul: RO09TREZ6215004XXX000294 deschis la Trezoreria Timisoara. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 2 Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana, se va scana si se va atasa in S.E.A.P. la Sectiunea ?Documente de calificare? si se va depune la sediu in original. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul Nr.12) In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului 648, 72 RON din garantia de participare, retinerea se va face in confromitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: - Formularul Nr.3 din sectiunea Formulare- Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: - Formularul Nr.4- Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele- Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele- Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul Nr.5 - Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii- Formularul Nr.6- Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.- Director: Onu Laila Dana- Sef Serviciu Centru de Zi: Rusmir Ana- Sef Serviciu : Oprea-Toma Elena Manuela- Sef Serviciu Locuinte Protejate : Mateia Andreea Carmina- Contabil Sef : Roman Doina SimonaMembri comisiei de evaluare : Rusmir AnaRoman Doina SimonaPaunescu Virginia CeciliaMembri supleanti: Cociorva Aurica, Uritescu Danita Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Licenta pentru transport public de persoane, valabila la data limita de depunere a ofertelor, eliberata de Autoritatea Rutiera Romana.- Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta ?Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 70.000 lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara: - lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. - ofertantul va prezenta cel putin un document / contract / proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare (in ultimii 3 ani) in valoare de 32.436 RON;, Cerinta nr.2 -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Resurse umane - se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului - pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3 - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, formulare model.Resurse tehnice: ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Pentru autocarele destinate indeplinirii contractului, ofertantul va completa cate o ? FISA DE PREZENTARE A AUTOVEHICULULUI? ? FPA, la care se ataseaza copii dupa certificatul de inmatriculare cu inspectia tehnica valabila.-Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 10:03