Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT ELEVI SPORTIVI IN COMPETITII CONFORM PROGRAMULUI COMPETITIONAL AN 2013/2014
Detaliu pentru invitatia numarul 347775
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347775/31.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT ELEVI SPORTIVI IN COMPETITII CONFORM PROGRAMULUI COMPETITIONAL AN 2013/2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLiceul cu Program Sportiv - Piatra NeamtCod fiscal: 2613249, Adresa: Str. Dragos Voda, Nr. 15, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233223512/ 0233223513, Fax: +40 0233233605
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dragos Voda, Nr. 15, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610103, telefon: +40 0233223512/ 0233233605, fax: +40 0233223513, persoana de contact: Viorica Rusu;Email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Liceul cu Program Sportiv - Piatra Neamt Str. Dragos Voda, Nr. 15, cod postal: 610103, telefon: +40 0233223512/ 0233233605, fax: +40 0233223513
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT ELEVI SPORTIVI IN COMPETITII CONFORM PROGRAMULUI COMPETITIONAL AN 2013/2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TRANSPORT ELEVI SPORTIVI IN COMPETITII CONFORM PROGRAMULUI COMPETITIONAL IN ANUL FINANCIAR 2013
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare va fi de 1800 RONGarantia pentru participare se exprima in lei si se constituie prin OP in contul IBAN RO63TREZ4915004XXX000107 deschis la Trezoreriamunicipiului Piatra Neamt CF 2613249, in numerar la casieria unitatii - LICEUL CU PROGRAM SPORTIV: PIATRA NEAMT, strada Dragos Voda nr 15A, jud Neamt, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantumde 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 la Legea nr. 346 /2004 cu modificarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile calendaristice de la data limita de depunere aofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima: Declaratie privind neincadrarea in art 69 indice 1 din OUG 34/2006(persoane cu functie de raspundere din cadrul unitatii: Gavril Dan-director, Filimon Vasile-director adjunct, Chertic Gelu-administrator, Rusu Viorica-contabil sef, declaratie privind depunerea unei oferte independente in conformitate cuOrdinul 314/2010;Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgentaa Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - original.Certificate constatatoare in original sau copie ??conform cu originalul?? pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei(formulare tip eliberate deautoritatile competente) astfel: certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul general consolidat, care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei depunerii ofertelor;certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul administratiei publice locale, care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei depunerii ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acestava fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, in original sau ''copie conform cu originalul''.informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorAutorizatie de practica a serviciului de transport persoane-licente de transport si toate documentele prevazute de lege pentru atestarea activitatii de transport persoane.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 15:59