Achizitie publica - ??Servicii de transport intern al elevilor la competitiile sportive"
Detaliu pentru invitatia numarul 348224
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348224/10.06.2013
Denumire contract: ??Servicii de transport intern al elevilor la competitiile sportive"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL CU PROGRAM SPORTIV SUCEAVACod fiscal: 4440624, Adresa: BD. GEORGE ENESCU NR. 26A, Suceava, Telefon: 0230524931, Fax: 0230524931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. GEORGE ENESCU NR. 26A, Suceava, Romania, cod postal: 720232, telefon: +40 0230524931, fax: +40 0230524931, persoana de contact: MIHAELA SIRITEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LICEUL CU PROGRAM SPORTIV SUCEAVA, Adresa: BD. GEORGE ENESCU NR. 26A, Suceava, jud. Suceava, Telefon: 0230524931, Fax: 0230524931 , Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ??Servicii de transport intern al elevilor la competitiile sportive"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ??Servicii de transport intern al elevilor la competitiile sportive"
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1.700 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contul RO52TREZ5915006XXX002347, deschis la Trezoreria Suceava, Titular de cont LICEUL CU PROGRAM SPORTIV SUCEAVA, cod fiscal 4440624.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiiPerioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006.Echivalenta RON/valuta se va stabili in functie de cursul BNR valabil la data de 17.05.2013, respectiv 1 euro= 4, 3375lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (conform formularului din documentatia de atribuire), prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006 actualizata - Formular 1 - in original.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 - in original.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Vor fi fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat, restante pentru care operatorii economici nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.4.Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Vor fi fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetele locale, restante pentru care operatorii economici nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3 - in original.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular 4 - in original.7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 5 - in original.Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 69.1 din OUG 34/2006 sunt: 1. Ioan RADU- Director2. Gabriela Iuliana DONDAS - contabil sefVor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/ tertul sustinator. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, privind Registrul Comertului, din care sa rezulte: ?ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Forma de prezentare- certificatul se va prezenta in xerocopie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de stabilirea ofertantului castigator, acesta va prezenta documentul mai sus-mentionat in original sau copie legalizata.2.Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate, respectiv transport persoane intern.Forma de prezentare- xerocopie continand mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor juridice straine: -se solicita ca cerinta obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Conditie obligatorie: cifra de afaceri glabala medie anuala pe ultimii 3 anifiscali trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 170.000lei. Pentru dovedirea acestui indicator operatorul economic va prezenta orice documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EUROeste Cursul mediu al BNR/infoeuro : Curs infoeuro 2010 ? 4, 2099 lei;Curs infoeuro 2011 ? 4, 2379 leiCurs infoeuro 2012 ? 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, care sa ateste prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei, respectiv de servicii de transport intern a persoanelor. Se solicita prezentarea unei liste a serviciilor prestate in ultimii 3 ani - Formular nr. 7, (perioada determinataprin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru serviciile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind serviciile prstate? Formular nr. 7a; -, Certificari de buna executie. Certificarile trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., 2.Declaratie cuprinzand personalul de specialitate - prin care sa faca dovadaca detine personal pentru prestarea serviciilor contractate. Se va atasa declaratiei orice documente care sa ateste raporturile juridice dintre personal si ofertant, precum si documente care sa ateste calificarile personalului mentionat in declaratie., 3.Declaratie cuprinzand vehiculele necesare prestarii serviciilor ce fac obiectul procedurii., 4.Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul).Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Prezentarea unui certificat emis de un organism de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 12:26