Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport la primariile din jude?ul OLT a produselor alimentare, destinate ca ajutoare pentru persoanele defavorizate, in cadrul PEAD 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 335427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN OLT
Numar invitatie: 335427/14.09.2012
Denumire contract: Servicii de transport la primariile din jude?ul OLT a produselor alimentare, destinate ca ajutoare pentru persoanele defavorizate, in cadrul PEAD 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: Ovidiu Gerard Oanca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Olt, b-dul.A.I.Cuza, nr.14, Slatina, jud.Olt - sala 207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport la primariile din jude?ul OLT a produselor alimentare, destinate ca ajutoare pentru persoanele defavorizate, in cadrul PEAD 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia Serviciului de transport la primariile din jude?ul OLT a produselor alimentare, destinate ca ajutoare pentru persoanele defavorizate in cadrul PEAD 2012?, conform caietului de sarcini atasat si anexelor acestuia.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este, dupa cum urmeaza?Pentru lotul 1:750 lei?Pentru lotul 2:750 leiIn cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi, cuantumul garantiei de participare va corespunde valorii cumulate corespunzatoare acestor loturi.Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara utilizandu-se Formularul 4CONT TREZORERIE RO95TREZ5065006XXX000247Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a retine din garantia de participare in cazul depunerii unei contestatii ? conform art.278ยน din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta nr. 76/30.06.2010 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul 5), constituita in maxim 10 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSe va completa si prezenta Formularul nr.4.1.1A semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr.4.1.1 B semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Se va completa si prezenta Formularul nr.69 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa si prezenta Formularul nr.4.1.2 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantuluiPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: -Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaOferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iar sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Din aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Precizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Bacanu Cozmin, Badescu Ion, Belinski Pavel, Bratucu Gabriel, Ciocan Dan, Ciucu Gheorghe, Cococi Toma Longin, Dinoiu Ion, Draghici Nicolae, Dumitrescu Florian, Dumitrescu Viorel, Floarea Monica Elena, Gheorghe Ionel Cristian, Hristea Marian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mandres Dica Milena, Mateescu Tiberiu, Nicolae Vasile, Niculae Florea, Onica Rudelf , Oprescu Marius, Popa Claudiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin, Pruna Toma, Rusu Constantin, Stancu Nicolae, Vilceleanu Gigi Ernes, Zlavog Gheorghe - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelorNota: Pentru a fi valabile, documentele vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul porcedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Ofertantul trebuie sa dispuna de licenta de transport rutier.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile vizate si inreg de organele competente, pentru ultimii trei ani in copie certificata cf cu originalul .AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prez si a altor doc in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc, Cerinta valabila pentru ambele loturi.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 150.000 lei.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani Se completeaza Formularul 4.3.1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa aiba dotarile necesare pentru asigurarea descarcarii/incarcarii operative din/in mijloace de transport si manevrarea in interiorul depozitului.Cerinta obligatorie: ofertantul trebuie sa dispuna de autorizatie de functionare valabila pentru depozitarea produselor alimentare., Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani.Se va prezenta Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul nr. 4.4.3Pentru dovedirea indeplinirii cerintei minime privind capacitatea tehnica a ofertantilor se va prezenta cel putin un document/ contract/ proces verbal de receptie sau un numar maxim dedocumente/ contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestatin ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii a carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, cu valoarea fiecarui lot in parte pentru care isi depuna oferta.In cazul in care are in derulare contractul/contractele prin care isi sustine experienta similara, valoarea realizata in ultimii 3 ani trebuie sa indeplineasca conditiile de mai sus.Se va prezenta Formularul 4.4.4 A In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., In cazul asocierii, lista cuprinzand asociatii / subcontractantii va fi insotita de un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii avand in vedere complexitatea mare si caracterul imprevizibil al contractului ( minim urmatoarele echipamente: autotren, autocamion, autoutilitara, transpaleti si motostivuitor pentru fiecare lot in parte).Ofertantul va prezenta un angajament prin care se obliga sa puna la dispozitia A.C. mijloace de transport, utilaje minime solicitate necesare prestarii serviciilor, zilnic sau ori de cate ori este nevoie.Se va completa Anexa nr.13
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer