Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport marfuri vrac


Detaliu pentru invitatia numarul 345431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CITADIN ZALAU SRL
Numar invitatie: 345431/17.04.2013
Denumire contract: Servicii de transport marfuri vrac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCITADIN ZALAU SRLCod fiscal: RO 27243753, Adresa: STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Telefon: +40 260612837, Fax: +40 260611543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Romania, cod postal: 450081, telefon: +40 260612837, fax: +40 260611543, persoana de contact: LAVINIA ILDIKO BOSZORMENYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC CITADIN ZALUA SRL : LOCALITATEA ZALAU, STR. FABRICII, NR. 28, SALAJ, Romania, cod postal: 450081
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si intretinere strazi, amenajari si intretinere zone verzi, ecarisaj, salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport marfuri vrac
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport rutier de agregate de cariera, sare, etc, . cuautobasculante > 25 to, de la furnizori la depozitele CITADIN ZALAU SRL.Valoarea minima va fi cea contractata initial si este necesara pana in data de 31.12.2013, iar valoarea maxima este cea care cuprinde si eventualele suplimentari pana la data de 30.04.2014.Cu respectarile prevederilor art.6 din HG925/2006.Optiuni: Cu respectarea prevederilor art .6 din HG925/2006.
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 - 233, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 3000 lei Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea ptr. garantia de participare este de 50% din valoarea mentionata - completare Formular anexa - Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor -Forma de constituire a garantiei de participare: Toate optiunile de la art. 86- HG 925/2006, actualizata; contul nostru in lei nr. RO87BRDE320SV12115963200, iar echivalenta lei / valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, in contul nr: RO11BRDE320SV12994363200, deschis la BRD Zalau; CF RO27243753 Daca se va utiliza scrisoare de garantie bancara, se va completa conform Formular indicat in sectiunea Formulare; Suma ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular Declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.De asemenea cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator , daca este cazul.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta pentru neincadrarea in preved. art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d), trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane de decizie in cadrul CITADIN ZALAU SRL ref. la prezenta procedura: Director executiv- ing.Nicora Virgil, Director economic- ec.Rusu Rodica , , Jr.Topan Horia, Sef atelier -ing.Chifelea Florian si Ec. Boszormenyi Lavinia - biroul achizitii.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, la bugetul general consolidat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.b)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale ale unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, la bugetul local, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul in care nu depune documentul in termenul solicitat sau are restante la plata acestora, autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura acest ofertant, trecand la aceiasi pasi pentru operatorul de pe pozitia urmatoare.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente echivalente in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii ec. prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota : In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 310/ 2010 - Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna , completarea Formularului se va face in numele asocierii si va fi semnata de fiecare asociat 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, valabile/reale la datalimita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani in valoare de minim 300000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii, Resurse tehnice necesare: pentru autobasculante cu capacitatea utila > 25 to pentru transport in afara localitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer