Achizitie publica - Servicii de transport material lemnos, bustean si lemn rotund
Detaliu pentru invitatia numarul 319949
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319949/03.02.2012
Denumire contract: Servicii de transport material lemnos, bustean si lemn rotund
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC CIUCAS R.A.Cod fiscal: RO18333164, Adresa: str. Zizinului, nr. 2, Tarlungeni, Telefon: 0268365556, Fax: 0268365557
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Zizinului, nr. 2, Tarlungeni, Romania, cod postal: 507220, telefon: +40 268365556, fax: +40 268365557, persoana de contact: BOGDAN DUMITRU EFTIMIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Zizinului, nr. 2, Tarlungeni, Romania, cod postal: 507220, telefon: +40 268365556, fax: +40 268365557, persoana de contact: BOGDAN DUMITRU EFTIMIE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport material lemnos, bustean si lemn rotund
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un contract pentru transportarea unei cantitati cuprinse intre 4500 si 5500 metri cubi, pentru o perioada de 12 luni, pe diverse distante, tariful maxim admis in oferta fiind de 90, 00 lei/metru cub, pentru distanta maxima de 196 si 210 kilometri.Tariful prezentat de catre ofertant in oferta, si care va constitui tariful maxim din contract, se ajusteaza (diminueaza) cu un coeficient, in fuctie de distanta, astfel: Distanta (km), dela........, la.........Coeficient de ajustare(K)0-150, 40016-450, 45046-600, 56061-750, 62076-900, 68091-1050, 710106-1200, 750121-1350, 750136-1500, 780151-1650, 830166-1800, 880181-1950, 950196-2101, 000
II.1.6) CPV: 77210000-5 - Servicii de transport de busteni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4 000, 00 lei, respectiv 1% din valoarea estimata a contractului, constituita prin virament bancar in contul RO44RZBR0000060007880172, in numerar la caseria autoritatii contractante, sau prin scrisoare de garantie bancara, prezentata in original.Perioada de valabilitate a garantiei este de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 10 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.2). Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare judecatoresca definitiva, pentru participare la activitati criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani.2)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.4). Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia;
-a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale, sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare.3)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese), din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5). Incadrarea in aceasta situatie atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.4)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (formular nr.7), conform Ordinului ANRMAPnr.314/2010.5)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.(formular nr.3). Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje si lista mijloacelor fixe.(formular nr.6). Ofertantul trebuie sa detina minim un autovehicul de transport busteni, dotat cu incarcator hidraulic propriu, cu o capacitate de transport autorizata de minim35 tone.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje si lista mijloacelor fixe.(formular nr.6).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic in SEAP, sau in urma unei adrese scrise inaintata autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 13:12