Achizitie publica - Servicii de transport pacienti
Detaliu pentru invitatia numarul 354200
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354200/30.09.2013
Denumire contract: Servicii de transport pacienti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Secretariat, Et.1, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269215050, fax: +40 269215434, persoana de contact: Dl.Tomaschek Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU, B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sala de sedinte, Et.1, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport pacienti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru prestare servicii in vederea achizitionarii de catre Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu de Servicii transport pacienti(Lot 1- Transport medicalizat interclinic cu exceptia cazurilor critice, transport pentru consultatii si transfer intersectii, Lot 2- Transport pentru CT, RMN, Lot 3- Externari la domiciliu din UPU, transport externari lauze in judet si transport dializati), in functie de necesitatile concrete ale acesteia.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 084 - 359, 256 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea maxima estimata , fara TVA, a fiecarui lot. Este calculata in anexa B si in tabelul Excel anexat. G.P. se va constitui cu valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari Formular 7- se prezinta in original si va avea valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Sibiu, IBAN RO57TREZ5765006XXX011238, - in acest caz se va prezenta document OP cu viza bancii - depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%. G.P. se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului. G.P. se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei, c) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278 indice 1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006. Mod de prezentare ? Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 3);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (Formularul 4);
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 8).Persoane care au legatura cu procedura de achizitie sunt urmatoarele: Membrii Comitetului Director: Manager delegat : dr. Radu Chicea, Director Medical: Radu Chicea, Director Financiar contabil: ec.Tataru Mirela , Director Administrativ: Ec.Pavel Bichicean, Director Ingrijiri: as. Andrei Mihu, Membrii comisiei de evaluare procedura Presedinte: Ec.Pavel Bichicean , Membrii: Jr.Radac Laura, Ec.Tomaschek Lucian;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular 9) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeazaultimii 3 ani;Se va completa Formularul 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii care vizeaza ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari.Conform art.188, alin.2 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa: Formularul 10Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 09:20