Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de transport pentru dializati


Detaliu pentru invitatia numarul 340595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 340595/06.12.2012
Denumire contract: servicii de transport pentru dializati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: NICOLAE CONSTANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Municipal Cluj Napoca , str Tabacarilor 11 , birou achizitii 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de transport pentru dializati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: -Transportul pacientilor de la domiciliulpersonal la sediul autoritatii contractante in vederea efectuarii sedintelor de hemodializa.- Returnarea pacientilor la domiciliul personal dupa efectuarea sedintelor de hemodializaTransportul se efectueaza in baza graficului saptamanal intocmit de personalul sectiei de hemodializa al Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca- Plata serviciilor se face in termen de 60 (sasezeci) de zile
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 562.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006si art 43^1 alin 2 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea maxima estimata a acordului cadru fara TVA, respectiv 11.070 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare dureaza pana la data semnarii acordului cadru.Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378 - dovada constituirii garantiei de participare se transmite cu documentele ofertei pana la data limita de depunere a ofertei, in plic separat de restul documentelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect , ca find introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicipta sa formuleze contestatia , precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din valoarea maxima a acordului cadru conform art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la 10% din valoarea contractului subsecvent si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Completarea formularuluiA2.Neincadrarea in prevederile art 181-Completarea formularului B.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .Ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate in acest aliniat se poate face in oricare dintre formele: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4.Neincadrarea in prevederile art. 69 alineatul 1 din OUG 34/2006-Formular nr. 9Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof. Dr. Nicolae Constantea-Manager, Sef lucrari Dr. Valer Donca ? Director medical ; Ing. Nelu Manescu -Director Administrativ, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ing . Alexandru Valean ? birou achizitiiLaszlo Attila - viceprimar (reprezentant for tutelar si membru in consiliul de administratie)Dorina Duma ? reprezentant Directia Sanatate Publica a jud Cluj5.Certificat cu oferta independenta conf. Ordin 314/2010 ANRMAP-Formularul nr. 66.Calitatea de participant la procedura -Formular 12 C 1.Autorizatii si avize-Dovata inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte calitatea de operator de transportpersoane cu ambulanta de tip B- copie certificata pentru conformitate cu originalul.-Autorizatia sanitara de functionareemisa de DSP din care sa rezulte in mod explicit : operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de transport persoane cu ambulanta de tip B , conf . NORME METODOLOGICE din 2 decembrie 2009de autorizare a furnizorilor privati de servicii de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si de transport medical asistat si transport sanitarneasistat, a serviciilor de ambulanta, art 1. alin 3).- copie certificata pentru conformitate cu originalul.- Autorizatia sanitara pentru mijloacele de transport conf . NORME METODOLOGICE din 2 decembrie 2009 de autorizare a furnizorilor privati de servicii de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si de transport medical asistat si transport sanitarneasistat, a serviciilor de ambulanta , art 2 pct b)-copie certificata pentru conformitate cu originalul.2.Documente care dovedesc inregistrarea-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - emiscu cel mult 30 de zileinainte de depunerea ofertei.Daca la finalul procedurii se constata ca participantul clasat pe primul loc a depus certificatul constatator in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestui certificat in copielegalizata sau in original, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?Modalitatea de indeplinireBilantul contabil in copie la data de 30.06.2012, vizat si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta nu se calculeaza cumulativ.Toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta., Cerinta nr.2Fisa de informatii generale Modalitati de indeplinireOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B2 care trebuie datat, semnat si parafat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Dotari specificeDeclaratie privind dotarile specifice, Cerinta nr. 2 Experienta similaraFormular B4- In cadrul acestuia va figura cel putin 1 contract de prestatiisimilare procedurii de fata .Se vor pune la dispozitie copii dupa partile relevante ale contractelor in cauza. Cerinta nr. 1-Managementul calitatii -Certificat ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP , sau la sediul Spitalului Clinic Municipal, birou achizitii 2
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer