Achizitie publica - Servicii de transport persoane
Detaliu pentru invitatia numarul 290240
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETUL HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 4374415
Adresa: Str.22 Decembrie nr.58, Deva
Telefon: 0254/211848
Fax: 0254/213758
Denumire invitatie: Servicii de transport persoane
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.04.2011 15:34
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Sanatate Publica a Judetului HunedoaraDeva, str.22 Decembrie nr.58
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Sanatate Publica a Judetului HunedoaraDeva, str.22 Decembrie nr.58
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 511, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Din SEAPGarantie participare=10220 leiNota justificativa de alegere a procedurii este atasata la documentatie, valoarea estimata a acordului cadru fiind sub 125000 euro
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Capacitatea de raspuns la solicitarea beneficiarului pentru prestarea de servicii similare in regim de urgenta
49
Descriere: Timp de raspuns al ofertantului pentru prestarea de servicii similare in regim de urgenta.