Achizitie publica - Servicii de transport persoane
Detaliu pentru invitatia numarul 328445
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328445/30.05.2012
Denumire contract: Servicii de transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului LocalCod fiscal: 14260477, Adresa: Constanta strada Badea Cartan nr. 3, Constanta, Telefon: 0241-488550, Fax: 0241-488559
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constanta strada Sulmonan nr. 22, Constanta, Romania, cod postal: 900507, telefon: +40 241488550, fax: +40 241488559, persoana de contact: Petre Eveline
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, strada Sulmona nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (incasare impozite si taxe locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport persoane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport persoane prin punerea la dispozitia autoritatii contractante a urmatoarelor servicii: - asigurarea unui numar de 5 (cinci) conducatori auto calificati;
- asigurarea serviciilor de intretinere (revizii tehnice periodice) pentru un numar de 5 (cinci) autoturisme aflate in dotarea autoritatii contractante;
- asigurarea serviciilor spalare interioara si exterioara pentru un numar de 5 (cinci) autoturisme aflate in dotarea autoritatii contractante, - asigurarea serviciilor de alimentare cu combustibil a unui numar de 5 (cinci) autoturisme.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 63712000-3 - Servicii anexe pentru transportul rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 142 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006, in cuantum de 2.700 lei si se va constitui prin: ? virament bancar in contul nr. RO46TREZ2315006XXX000428 ? cod fiscal14260477, titular SPIT, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta;? scrisoare de garantie bancara;? numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006.Dovada platii garantiei de participare se va depune in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.IMM ? urile beneficiaza de reducere cu 50% in conformitate cu Legea nr. 346/2004. Demonstrarea statutului de IMM se va face numai in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Astfel, conform art. 16 alin. 2 din aceasta lege, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentrugarantia pentru participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturi din sumele datorate fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 alin. 2 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catreofertant).2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catreofertant).3) Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4) Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local emis de autoritatea publica locala (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Certificat de participare cu oferta independenta (va fi depus de catre ofertant in original, semnat si stampilat).6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa de catre ofertant in original, semnat si stampilat). In cadrul autoritatii contractante persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: - comisia de evaluare a ofertelor compusa din: Eugen Caruntu, Anamaria Stan, Ecaterina Gavrila Dima;
- director executiv Virginia Uzun;
- director executiv adjunct Carmen Trentea Tatu, - sef serviciu financiar contabilitate Mariana Pirleala;
- sef serviciu achizitii publice Eveline Petre (semneaza contractul de achizitie)7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul principal de activitate al ofertantului si care sa ateste faptul ca nu se afla in procedura de insolventa (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriAceasta declaratie va cuprinde media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 270.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Prezentarea unui contract care atesta presaterea fiecarui serviciu in parte, Prezentarea unei recomandari emisa de catre beneficiarii mentionati in fisele de informatii privind experienta similara, prin care se confirma indeplinirea in bune conditii a contractului, Dovada colaborarii cu unitatile de service autorizate corespunzator marcilor autoturismelor, Dovada colabararii cu o spalatorie auto, PersonalConducatorul auto trebuie sa aiba o experienta de minim 3 ani in domeniu.Conducatorul auto trebuie sa aiba permis de conducere cel putin categoria ?B?, conform O.U.G. nr. 195/2002, privind circulatia pe drumurile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.CV?urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile cu indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau printr-o cerere scrisa adresata autoritatii contractante pe fax sau pe e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 14:56