Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 342684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia Locala a Municipiului Pitesti
Numar invitatie: 342684/14.02.2013
Denumire contract: Servicii de transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a Municipiului PitestiCod fiscal: 21810425, Adresa: Str. Calea Bucuresti, bloc U3, etaj mezanin, Pitesti, Telefon: 0248/210230, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Bucuresti, bloc U3, etaj mezanin, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +40 248210230, fax: +40 248210230, persoana de contact: Ciurescu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Politia Locala Pitesti, Loc.Pitesti, Str. Calea Bucuresti, bloc U3, etaj mezanin, Pitesti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport persoane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport persoane pe ruta Pitesti- Slatina si retur.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 409.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare- cuantumul garantiei de participare: 605 lei- pentru o garantie de participarepentru o garantie de participare depusa in euro la cursul BNR SE VA RAPORTA la data anterioara datei limitade depunere a ofertelor cu 5 zile.- perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare- Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO25TREZ0465006XXX005777 deschis la Trezoreia Municipiului Pitesti; cod fiscal: 21810425 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - formular nr. 18- In cazul in care ofertantul prezinta documente(conf.prevederii Legii nr.346/2004, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Este respinsa oferta care nu este insotitade garantia de participare, in cuantumul forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.- In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine contestatarului din garantia de participare suma calulata in conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie va fi in cuantum de5% din valoarea fara TVA a contractului. Formular nr.18- Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art.90 alin.(1), (2, (3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul in care ofertantul prezinta documente(conf.prevederii Legii nr.346/2004, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui garantia de buna executie la jumatate din procentul mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : formular nr.2Se va completa Formular nr.2 (de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant)2. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006Se va completa Formular nr.3 (de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/ tert sustinator)Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Nicolae Valerica-Director General, Radulescu Marin-Sef Birou Financiar-Contabilitate si Arhiva, Pantoiu Iuliana- Sef Birou Juridic, Evidenta Operativa, Resurse Umane, Ciurescu Ion ? Sef Birou Logistica Achizitii, Administrativ. Marin Luminita - inspector principal fara functie de decizie, Spinu Aurora Nicoleta -inspector principal fara functie de decizie.3. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. NR.34/2006)Se va completa Formular nr.4 (de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator)4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. NR.34/2006Se va completa Formular nr.5 (de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator)5.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010: Se va completa Formular nr.6 (de catre ofertant/ofertant asociat)6 Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social- in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social- in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. 1. Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. (din care sa reiasa faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator), in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul ". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale (media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii referitoare la dotarea cu mijloace de transport persoane de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta maxim 3 (trei) contracte, insotite de certificate/documente emise din care sa rezulte: partile contractante; obiectul contractului; durata contractului, pretul contractului; serviciile prestate; semnaturile/stampila partilor emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
- Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii- in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cuoriginalul? , in termen de valabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer