Achizitie publica - Servicii de transport persoane international, in anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 347151
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347151/22.05.2013
Denumire contract: Servicii de transport persoane international, in anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257284744, fax: +40 257284744, persoana de contact: Camera 5 / Registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, camera 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport persoane international, in anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport persoane international, ( ocazional), in anul 2013
II.1.6) CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 600lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de dep. a ofertei)Moduri de constituire a GP: instrument de gar. emis in conditiile legii in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009)sau OP vizat de banca. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez. Mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofert.va depune in cf.cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de gar. aceasta va fi eliberata de o banca/soc, de asig. cu sediul in RO si se va dep. in orig.; in cazul scrisorilor de gar. emise de o banca/soc. de asig. din strainatate se va prez. in anexa trad.autorizata a acesteia.Conform art 86 alin (4) din HG 925/2006?GPtrebuie sa fie prez. cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prez. Proced.de atrib.ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prez. Dov.constit. GP in forma cuantumul si per. de val. solicitate in prez. Docum. de atribuire. PTsi PF Ofertantii care vor const.GP conform art16 (2) din Legea 346/2004vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr 2 .In cazul in care aceasta procedura de atribuire a contr.de achizitie publica de serv de transp.va fi contestata la CNSC iar acesta din urma respinge contest. ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?AC va retine contestatorului o parte din GP cf art 278?1 alin (1)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular 5 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 8 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie dedecizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: ing. Gheorghe Falca ? primar; dna Ardelean Lia ? consilier local; dl. Bilcea OvidiuSergiu ? consilier local; dl. Bognar Levente ? Grigorie ? viceprimar; dna Cismasiu Mariana ? consilier local; dl Ciupe Ionel ? consilier local; dl Cziszter Kalman Andras ? consilier local; dl Dolha Ioan ? consilier local; dl Farcas Ioan ? consilier local; dl Galis Florin ? consilier local; dl Ghilinta Gheorghe ? consilier local; dl Gligor Teodor ? consilier local; dl LazurcaAdrian - Catalin- consilier local; dl Lupas Marin ? consilier local; dl Maris Florin ? consilierlocal; dl Mihuta Tristan Gheorghe ? consilier local; dl Mosneag Vasile Ovidiu ? consilier local; dna Nicsanu Marcela Ana ? consilier local; dna Pistru ? Popa Simona Geanina ? consilier local; dna Rotaru Viorica Florica ? consilier local; dl Rus Eugen Vasile ? consilier local; dl Titiriga Catalin ? viceprimar; dl Varga Glad Aurel ? consilier local; dl Vlaicu Hergane Traian Ion ? consilier local; dna Macra Claudia Anca ? administrator public;dna Daniela Andreica ? presedinte cu drept de vot;dna Olimpia Flita? membru;dna. Adina Dudas ? membru;dna. Dorina Rusu ? membru de rezerva;dna Nora Grosan? membru de rezerva;In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularele nr. 5, 8 si 6Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 6 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 75. Informatii privind asociatii/subcontractantii Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 14).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.- formular nr.13.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .Ofertantul nu va subcontracta servicii in proportie mai mare de 49%. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea , iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Ofertantii vor depune Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat depus in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu orignalul .Ofertantii vor depune Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul general, in original sau copie legalizata . Ofertantii vor depune Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRPC..In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, copie dupa licenta de transport
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor completa fisa de informatii privind experienta similara; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 10:05