Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport persoane pe ruta Gara-Centru si retur in orasul Sannicolau Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 299614
Autoritate contractanta
Orasul Sannicolau Mare
Cod de identificare fiscala: 4548554
Adresa: str. Republicii nr.5, Sannicolau Mare
Telefon: 0256370366
Fax: 0256370350
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de transport persoane pe ruta Gara-Centru si retur in orasul Sannicolau Mare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de transport persoane pe ruta Gara-Centru si retur in orasul Sannicolau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.06.2011 10:00
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul primariei orasului Sannicolau Mare str. Republicii nr.15, Jud. Timis
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei orasului Sannicolau Mare str. Republicii nr.15, Jud. Timis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 88, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neînc. în prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006; Certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, privind datele de identificare ale societatii: filiale, sucursale, puncte de lucru, administratori, reprezentanti împuterniciti, durata societatii, obiect de activitate (cod CAEN);cod unic înregistrare fiscala(în copie); Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident;fisa de informatii generale; fise de informatii privind experienta similara; declaratie privind lista principalelor prestari servicii în ultimii 3 ani; bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si înregistrat de organele competente; Garantia de participare este de 887 lei
SEAP SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer