Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT PERSOANE,CORESPONDENTA,VALORI SI MARFURI


Detaliu pentru invitatia numarul 334737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar invitatie: 334737/03.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT PERSOANE, CORESPONDENTA, VALORI SI MARFURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: 334.30.54, Fax: 334.73.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 3343054, fax: +40 3343054, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT PERSOANE, CORESPONDENTA, VALORI SI MARFURI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TRANSPORT PERSOANE, CORESPONDENTA, VALORI SI MARFURI CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare reprezinta 2% din valoarea maximestimata 9830, 40 lei.Garantie de participare se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei-90 de zile.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie : Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de servicii 5% din valoarea contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul .62. Ordin de plata in contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 43. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1, 2) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) - formularul nr. 12.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006? formularul nr. 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 ? formularul nr. 34.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti- formularul 3 bis5. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata / original sau copiestampilata conform cu originalul).6. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata / original sau copiestampilata conform cu originalul).TOATE Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil, Ing Roxana Nicolescu-Sef Serviciu Achizitii Publice; TOATE Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ? original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator al ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile cumijloacele de transportpe care candidatul/ofertantul seangajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului, formularul9.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer