Achizitie publica - Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate
Detaliu pentru invitatia numarul 323244
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323244/02.04.2012
Denumire contract: Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mucius Scaevola nr. 11, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257283312, fax: +40 257281049, persoana de contact: Directia Venituri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str. Mucius Scaevola, nr. 11, camera 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate
II.1.6) CPV: 60160000-7 - Transport postal rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei.Modul de constituire a GP la procedura: - Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea aut. contractante, conf. FORMULAR 8.Scrisoarea de gar. va fi elib. de o banca/soc. de asig. si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autoriz. si autentif. notarial a acesteia.- OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta GP.Contul pentru garantii al Mun. Arad deschis la Trezoreria Municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar - prin depunere la casieria Primariei Mun. Arad (cam. 6).Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Ofertantii care vor constit. GP conf. art. 16 (2) din L.346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULAR 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Modul de restituire a GP: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In sit. aplicabilitatii art.278^1 din OUG 34/2006 se va retine din GP suma de 1.209, 67 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 1. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantii vor prezenta declaratia pe proprie raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 2. 3.Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG34/ 2006.Ofertantii vor prezenta declaratia in conformitate cu FORMULARUL 3. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006. Ofertantii vor prezenta decl. pe proprie raspundere, cform preved. art. 69 ^1din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt primar Falca Gheorghe, viceprimari Pistru Geanina si Bognar Levente, administrator public Macra Claudia, membrii comisiei de evaluare Neamtiu Pavel, Silaghi Mihnea, Avram Cristian, Morar Iulian si Bulza Daniela. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta certificatul de participare cu oferta indep. cform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? FORMULARUL 4. 6.Certificat constatator privind indepl. oblig. exigibile de plata. Ofertantii vor depune Certificatul fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia soc. are sediul social, certificat care sa ateste ca soc. ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, in original sau copie ?conforma cu originalul?. Ofertantii vor depune Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia soc. are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul general, in original sau copie ?conforma cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare sau echivalent, in original sau copie conform cu originalul.- Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata). Documentele vor fidepuse in limba emitentului, si traduse in limba romana de un traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: ?Ofertantul va da o declaratie pe propria raspundere ca, in cazul in care castiga, sa incheie un contract de asigurare in suma de minim 500.000 lei/transport?licenta de functionare valabila, eliberata de catre IGPR, pentru prestarea activitatilor de transport si paza a valorilor monetare?copie CIV si Certificatele de blindaj ale autospecialelor de transport valori (minim 5 autospeciale + una tip BNR).?Licenta de functionare emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, in termen de valabilitate (in copie legalizata sau xerocopie cu semnatura si stampila in conformitate cu originalul).?Autorizatie de detinere si folosire a armamentului din dotare (copie). ? Certificat privind managementul sistemului calitatii activitatilor de transport valori monetare, din seria ISO 9001:2008 sau echivalent (emise de organisme abilitate) ? copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: : www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contactMihnea Silaghi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 10:45