Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate


Detaliu pentru invitatia numarul 351596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 351596/31.07.2013
Denumire contract: Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mucius Scaevola nr. 11, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257283312, fax: +40 257281049, persoana de contact: Directia Venituri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, str. Mucius Scaevola, nr. 11, camera 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport postal rutier cu automobile blindate. Valoarea estimata este cuprinsa intre 89.605, 75 lei fara TVA si 161.290, 32 lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului de servicii ce urmeaza sa fie atribuit in anul 2013 prin procedura de cerere de oferta este de 89.605, 75 lei fara TVA, iar valoarea totala estimata a contractului ce urmeaza sa fie atribuit in urma prelungirii acestuia cu inca 4 lunieste de 161.290, 32 lei fara TVA. Oferta depusa la prezenta procedura se va elabora si evalua avand in vedere valoarea estimata a contractului incheiat pana la 31.12.2013Optiuni: In conformitate cu art. 6, alin. 3 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 60160000-7 - Transport postal rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 605.75 - 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: -Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea aut. contractante, conf. FORMULAR 8. Scrisoarea de gar. va fi elib. de o banca/soc. de asig. si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autoriz. si autentif. notarial a acesteia.- OP vizat de banca. Contul pentru garantii al Mun. Arad deschis la Trezoreria Municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar - prin depunere la casieria Primariei Mun. Arad (cam. 6).Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Pentru garantiile constituite in alta moneda decat leul, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care vor constit. GP conf. art. 16 (2) din L.346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULAR 9, acesta fiind prezentat odata cu data si ora depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.In sit. existentei unei contestatii care va fi respinsa se vor aplica prevederile art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune FORMULARUL 1; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantii vor completa si depune FORMULARUL 2;
- Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG34/ 2006 Cerinta obligatorie: Ofertantii vor completa si depune FORMULARUL 3; - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri/subcontractari, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Gheorghe Falca, primar; dl. Levente Bognar, viceprimar; dl. Catalin Titiriga, viceprimar; dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Rotaru Viorica - Florica, consilier local, dna Claudia Macra, administrator public; dl. Ciprian Puie, consilier juridic, dl. Albert Ladislau, presedinte cu drept de vot; dl. Iulian Morar, membru; dl. Avram Cristian, membru, dl. Mihnea Silaghi, membru, d-na Vidican Claudia, membru.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? FORMULARUL 4 - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare sau echivalent, in original sau copie conform cu originalul.-Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional (original / copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Documentele vor fi depuse in limba emitentului, si traduse in limba romana de un traducator autorizat.-Licenta de functionare valabila la data limita de depunere a ofertelor, eliberata de catre IGPR, pentru prestarea activitatilor de transport si paza a valorilor monetare. (Conform Legii nr.333/2003 si HG 301/2012-Autorizatie de detinere si folosire a armamentului din dotare (copie). Conform Legii nr.333/2003 si HG 301/2012) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale inclusiv date referitoare la nivelul mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani., Ofertantul va da o declaratie pe propria raspundere ca, in cazul in care castiga, sa incheie un contract de asigurare (Conform Legii nr.333/2003 si HG 301/2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica- copie CIV si Certificatele de blindaj ale autospecialelor de transport valori (minim 5 autospeciale + una tip BNR). Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent (emise de organisme abilitate) ? copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer