Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport rutier de alimente in cadrul Programului PEAD 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 353733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 353733/13.09.2013
Denumire contract: Servicii de transport rutier de alimente in cadrul Programului PEAD 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: +40 234537200, Fax: +40 234535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: Calea Marasesti, nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport rutier de alimente in cadrul Programului PEAD 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport rutier de alimente in cadrul Programului PEAD 2013, conform anexei la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 828 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 4.876, 56 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de de 2.438, 28 lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta comunicat de BNR va fi data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi cel putin egala cu prioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 5057580) RO34TREZ0615006XXX000223, Trezoreria Bacau cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare (modelFormular 14) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta delaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii 346/2004 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, Formular 19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) va depune: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea oferteiCerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici, trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, corelate cu data scadentei stabilite prin Codul Fiscal.c) Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia / administratiile locala / locale din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul si pentru punctual/punctele de lucru, inplicate in derulareacontractului, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, corelate cu data scadentei stabilite prin Codul Fiscal.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese-Formularul 3 .Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? Presedinte;Nastase Claudiu ? Vicepresedinte;Floroiu Ionel ? Vicepresedinte;Popoutanu Dorina ? Administrator public al judetuluiFantaza Ciprian - Director executiv Directia juridica si administratie publica localaMitrea Gabriela ? Director executiv - Directia economica si managementul calitatiiMitruti Mariana ? Director executiv ? Directia achizitii publice, contracteBogea Angela ? Director executiv ? Directia resurse umane, managementConsilieri judeteni: Balan Paustin, Bejan Gheorghe, Belceanu Gheorghe, Bondor Silviu, Bostan Ionel Gabriel, Braneanu Dumitru, Cautis Vasile, Casaneanu Gabriel Vasilica, Cosa Maricica Luminita, Dascalu Ioan, Dima Carmen, Dinu Ioana Raluca, Draganuta Constantin, Dumitru Raspopa Mincu Adrian, Enache Codrut Nicolae, Enasoae Petru, Floroiu Ionel, Ganea Laurentiu Eugen, Gritcu Gabriel, Humulescu Vasile, Ichim Mihai, Isvoran Vasile, Marchis Ana, Marcu Costica, Mihaila Petrica, Martz Carmen, Nastasa Claudiu Constantin, Ochenatu Nechifor Eugen, Olaru Neculai, Olteanu Petre Cezar, Paslaru Marius, Pristavu Mihai, Stanica Marian Ovidiu, Sapca Nicu, Sendrea Iulian Razvan, Sotcan TheodoraPersoana ce asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006.Cerinta nr.4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele solicitate, respectiv declaratiile 180/181/oferta independenta/declaratia 69^1 din OUG 34/2006/declaratia privind calitatea de participant la procedura se depun in original, iar certificatele fiscale se depun in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului). Activitatea solicitata trebuie sa fie autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;Nota : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul declarat castigator se obliga ca pana la data semnarii contractului de achizitie publica sa obtina copii conforme ale licentei de transport pentru toate vehiculele necesare derularii contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractuluicare vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 487.000 lei sau echivalentul in valuta. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz., Informatii privind experienta similara, respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Implicarea in derularea contractului care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unor documente de confirmare, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin 1 contract a carui valoare a fost de minim 240.000 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client privat beneficiar.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Prin ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg : -servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Declaratie ca operatorul economic dispune de autovehicule care sa contina urmatoarele informatii: marca si tipul fiecarui autovehicul; nr. de inmatriculare (la auto); titlu de detinere; caracteristicile tehnice ale autovehiculelor (putere, numarul de axe motoare, capacitatea de incarcare etc.); Prestatorul trebuie sa detina sub orice forma (in proprietate, inchiriate, declaratie de punere la dispozitie, etc.) autovehicule specializate pentru transportul acestora, fiind necesare capacitati de transport de 3, 5 tone, 7, 5 tone si 20 tone., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul. Subcontractantii vor completa Formularul 4si Formularul 3. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractual care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor; -Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ;
-Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentrudemonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer