Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE MARFURI ,VRAC?(MATERIAL ANTIAGLOMERANT-SARE,NISIP si alte marfuri vrac)


Detaliu pentru invitatia numarul 338885
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" Resita
Numar invitatie: 338885/06.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE MARFURI , VRAC?(MATERIAL ANTIAGLOMERANT-SARE, NISIP si alte marfuri vrac)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" ResitaCod fiscal: 15082947, Adresa: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Resita, Telefon: 0255/226109; 0255/220200, Fax: 0255/227394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE MARFURI , VRAC?(MATERIAL ANTIAGLOMERANT-SARE, NISIP si alte marfuri vrac)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE MARFURI , VRAC? (MATERIAL ANTIAGLOMERANT-SARE, NISIP si alte marfuri vrac)-conform cerintelor caietului de sarciniValoarea minima a intervalului(127.310, 40 RON) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima ( 184447.20 RON) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 447.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare - 2546 lei;
-valabila 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire : - scrisoare de garantie bancara, in original;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii in numerar.Contul in care se va depune garantia de participare: RO67TREZ1815006XXX000143 deschis la Trezoreria Resita.Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 10 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul 5-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA- Formular 6- DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude acei candidati care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, conf . art 181, alin c 1 /OUG 34/2006- Cerinta obligatorie: - certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Cerinta obligatorie: Certificat prinvind impozitele si taxele la Bugetul Consolidat de Stat din care trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-- Formular 7 - DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA- FORMULAR 12- Certificat De participare la LICITATIE cu ofertaindependenta-FORMULAR 13- DECLARATIE privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691- DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director ? GIURICICISAVA; contabil sef ? ec. POPOVICI MARIANA; ONCIA SIMION - Insp. Specialitate ? Birou Juridic-R.U. (SP-?DIRPCL?)-presedinte comisie de evaluare; MILOIEVICI SATA-Referent-Comp. Financiar-Contabil (SP-?DIRPCL?)-membru comisie de evaluare;NICORICI FLORICA- Insp. Specialitate -Birou Tehnic-Investitii. (SP-?DIRPCL?) -membru comisiede evaluare;PUREC ANCA- Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie deevaluare;;CHIS LUCIAN - Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;NICORICI FLORICA- Insp. Specialitate - Biroul investitii-tehnic (SP-?DIRPCL?- membru rezerva comisie de evaluare;BOLTASU CAMELIA -Referent-Comp.Financiar-Contabil (SP-?DIRPCL?) -membru rezerva comisie de evaluare;
-Membrii Consiliului local al Municipiului Resita: AMARIEI CONSTANTIN, BALEAN MARIUS MIHAI, BENGA IOAN, BLANARIU VALENTIN, BORCHESCU ELENA, CRINA IOAN, DURUT GABRIEL DUMITRU, HAMAT CODRUTA OANA, MARSALIC JARO NORBERT, MIHAILA COSTEL, MONE MARIANA MAGDALENA, NASTUREL GHEORGHE, PANFIL CRISTIAN, PASCU FLORIAN, PREDA MARIA, PUREC PETRICA IONUT SEBASTIAN, SECASAN DUMITRU, STRAIN EFREM, STIOPOANE PETRU, TURCAS FLORIN VIOREL Persoane juridice/ fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-Prezentare Formular 8 - Documentul va fi prezentat in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Prezentare Formular 9, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de prestari servicii-Prezentare Formular 14-min. 3 bucati autobasculante cu sarcina utila maxima autorizata in Romania sarcina utila maxima autorizata: min.25.000 kg ;capacitate bena 18 mc, sau numar mai mare de autobasculante cu sarcina utila maxima autorizata in Romania mai mica decat sarcina utila maxima autorizata de min.25.000 kg si capacitate bena 18 mc dar suma sarcinilor utile maxime autorizate in Romania sa fie de min. 75.000 kg ", iar in cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat invitatiei pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer