Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE PRIN SERVICII REGULATE SPECIALE


Detaliu pentru invitatia numarul 347571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 347571/29.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE PRIN SERVICII REGULATE SPECIALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT RUTIER DE PERSOANE PRIN SERVICII REGULATE SPECIALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de transport rutier de persoane prin servicii regulate speciale conform cantitatiilor si celorlalte specificatii enuntate in cadrul caietului de sarcini al prezentei documentatii de atribuire.Optiuni: Cantitatea va putea fi suplimentata in limita fondurilor alocate cu aceasta destinatie conform BVC
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 913 - 46, 480.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: 300, 00 Lei.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.3) Modul de constituire al garantiei de participare: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, conform prevederilor art. 86, alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006, depus in original conform prevederilor subcapitolului IV.4.3), lit. c), punctul 1) din prezenta fisa de date a achizitiei, sau, b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere al ofertelor, in contul autoritatii contractante identificat prin codul IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD ? Groupe Societe Generale ? Agentia Vitan (C.U.I.: 10254529; C.I.F.: J40/1271/1998), depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform prevederilor subcapitolului IV.4.3), lit. c), punctul 2) din aceeasi fisa de date, sau, c) prin depunerea in numerar, in copie conform prevederilor subcapitolului IV.4.3), lit. c), punctul 3) din aceeasi fisa de date.4) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul de schimb RON/MONEDA comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru ziua de Vineri anterioara datei limita de depunere a ofertelor.5) Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006.6) In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G.nr. 34/2006, respectiv 0, 00 Lei (valoarea estimata a contractului fiind mai mica decat pragul minim impus de prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, acestea nu se aplica).
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: echivalentul cotei procentuale de 5, 00% din valoarea totala fara T.V.A. a contractului.2) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: cea incepand cu data constituirii ei pana la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.3) Modul de constituire al garantiei de buna executie: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau, b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, sau, c) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere al garantiei de buna executie, sau, d) prin depunerea in numerar, corespunzator optiunii mentionate de catre ofertant in cadrul formularului de oferta completat in conformitate cu formularul nr. 10B din cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire. Neinscrierea in cadrul acestuia a niciuneia dintre optiunile precizate anterior atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.4) Garantia de buna executie va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 92, alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A) Incadrarea in prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Ofertantul va prezenta, in original, certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, intocmit in conformitate cu formularul 1 prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.B) Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12C prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care pot aproba/semna documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt urmatoarele: 1)Ioan MORARU ? Director General2)Alexandru Tiberiu DEKANY ? Director General Adjunct3)Aurelian VOICU ? Director Tehnic4)Stefi Clarisa MUSAT ? Director Economic5)Dorin Constantin ADAM ? Director Inchideri Mine6)Alina Gabriela GAJER ? Consilier Juridic7)Ada Cecilia IONESCU ? Consilier Juridic8)Gheorghe SOCU ? Consilier Juridic9)Bianca PATRASCU ? Sef Serviciu Achizitii Publice10) Adrian Eugen CRETU ? Expert Achizitii Publice11) Cosmin CRACIUN ? Expert Achizitii Publice12) Anda Roxana PISTOL ? Expert Achizitii Publice13) Dragos Ionut PUIA ? Expert Achizitii Publice14) Laurentiu Cristian GEORGESCU ? Expert Achizitii Publice15) Mihai Adrian NEAGU ? Expert Achizitii Publice16) Mihai HARN ? Sef Punct de Lucru17) Nicolae Viorel BESTE ? Contabil Sef18) Claudia Florentina BUTISCA ? Consilier Juridic19) Gheorghe BOGDAN ? Subinginer ElectromecanicC) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12A prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celui prevazut imediat anterior sau respectivul document nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.D) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12B prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celui prevazut imediat anterior sau respectivul document nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Alte documente care vor insoti oferta, respectiv privitoare la: E) Date de identificare si contact ale ofertantului din care vor fi culese datele referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN, cod postal, necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, intocmirii contractului de prestare cu ofertantul declarat castigator precum si elaborarii anuntului de atribuire al contractului: Ofertantul va prezenta, in original, datele de identificare si contact, intocmite in conformitate cu formularul B2 prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.F) Angajarea ofertantului si/sau reprezentarea acestuia in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Ofertantul va prezenta, in original, doar in cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al acestuia, imputernicirea scrisa prin care semnatarul ei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care va contine in mod expres limitele acestui mandat. G) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica romana, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/judetului la care acesta este inregistrat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: - Datele cuprinse in cadrul certificatului constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul care se va clasa pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, va transmite acest document, la solicitarea autoritatii contractante, in original sau copie legalizata.G) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica straina, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: - Ofertantul care se va clasa pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, va transmite aceste documente, la solicitarea autoritatii contractante, in original sau copie legalizata.H) Demonstrarea de catre ofertant a faptului ca acesta detine copia(ile) conforma(e) a(le) licentei comunitare de transport eliberata(e) de catre A.R.R. (Autoritatea Rutiera Romana) in conformitate cu prevederile Ordinului M.T.I. nr. 980/2011 aprobat cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, copiile conforme ale licentei comunitare de transport eliberate de catre A.R.R. (Autoritatea Rutiera Romana) in conformitate cu prevederile Ordinului M.T.I. nr. 980/2011 aprobat cu modificarile si completarile ulterioare, pentru tipul de transport rutier de persoane si intr-un numar egal cu cel al autovehiculelor cu care ofertantul se angajeaza sa presteze aceste servicii.Nota: - Atentie! Copia conforma a licentei comunitare de transport nu este unul si acelasi document ca cel reprezentand licenta de traseu, acesta din urma putand fi obtinut numai in baza contractului incheiat ca urmare a atribuirii lui prin organizarea prezentei proceduri de achizitie publica.- Copiile conforme ale licentei comunitare de transport trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declararea informatiilor referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune acesta pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: I) Ofertantul va prezenta, in original, declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune acesta pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinte minime: Demonstrarea de catre ofertant a faptului ca: a) detine, in proprietate sau in temeiul unui contract de cumparare in rate, de inchiriere sau de leasing, cel putin un autovehicul destinat si echipat pentru transportul de persoane si al bagajelor acestora, avand cel putin 16 locuri pe scaune, inclusiv cel al conducatorului auto;b) fiecare autovehicul, cu care acesta se angajeaza sa presteze serviciile de transport de persoane, corespunde categoriei de confort solicitate in cadrul caietului de sarcini al prezentei documentatii de atribuire.In scopul demonstrarii cerintelor minime, pentru fiecare autovehicul cu care ofertantul se angajeaza sa presteze serviciile de transport de persoane, acesta va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: J) Documentul de proprietate/contractul de cumparare in rate, de inchiriere sau de leasing al autovehiculului;K) Cartea de identitate a autovehiculului;L) Certicatul de clasificare al autovehiculului eliberat de catre A.R.R. (Autoritatea Rutiera Romana) si valabil la data limita de depunere a ofertelor., Declararea informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: M) Ofertantul va prezenta, in original, declaratia referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Cerinte minime: Demonstrarea de catre ofertant a faptului ca: a) dispune, in conformitate cu prevederile art. 1, alin. (1) si (2) din Ordinul M.T. nr. 761/1999 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, de cel putin o persoana desemnata si atestata profesional sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane, respectiv de cel putin un manager de transport;b) dispune, in conformitate cu prevederile art. 70 din Ordinul M.T.I. nr. 980/2011 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, de cel putin un numar de conducatori auto, atestati profesional sa efectueaze transport rutier public de persoane, egal cu numarul de autovehicule cu care acesta se angajeaza sa presteze serviciile de transport de persoane.In scopul demonstrarii cerintelor minime, ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: N) pentru fiecare persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane, respectiv pentru fiecare manager de transport cu care ofertantul se angajeaza sa presteze serviciile de transport de persoane, certificatul de competenta profesionala al acesteia, respectiv al acestuia, certificat eliberat de catre A.R.R. (Autoritatea Rutiera Romana) pentru tipul de transport rutier de persoane si valabil la data limita de depunere a ofertelor;O) pentru fiecare conducator auto cu care ofertantul se angajeaza sa presteze serviciile de transport de persoane, certificatul privind dovada competentei si atestarii sale profesionale pentru calitatea de conducator auto de vehicule destinate transportului rutier public de persoane, certificat eliberat de catre A.R.R. (Autoritatea Rutiera Romana) si valabil la data limita de depunere a ofertelor., Declararea partii/partilor din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora: P) In acest scop, ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Nota: In cazul in care contractul sau parti din acesta nu va/vor fi subcontractat(e), ofertantul va inscrie sintagma ?Nu este cazul? in cadrul randului 1 al coloanei 1 din tabelul anexei la acest formular si va bara toate celelalte rubrici ale respectivului tabel.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer