Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport rutier de persoane si marfuri


Detaliu pentru invitatia numarul 344421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public Judetean de Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare Dambovita
Numar invitatie: 344421/28.03.2013
Denumire contract: Servicii de transport rutier de persoane si marfuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Judetean de Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare DambovitaCod fiscal: RO 16243464, Adresa: b-dul CAROL I nr.66, Targoviste, Telefon: +40 245220782, Fax: +40 245220782
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul CAROL I nr.66, Targoviste, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245220782, fax: +40 245220782, persoana de contact: Catu Sebastian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul CAROL I nr.66, Targoviste, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245220782, fax: +40 245220782, Serviciul Public Judetean de Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare Dambovita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport rutier de persoane si marfuri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport rutier de persoane si marfuri ? pentru transportul personalului tehnic si al materialelor in vederea realizarii sarcinilor de serviciu specifice SPJAACSDambovita, anume administrarea sistemelor de alimentare cu apa in mediul rural in localitati din interiorul judetului dambovita.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 068 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul = 6.101, 36 lei, din care cuantumul sumei prevederilor art. 278.1 alin (1)estede3.050, 68 lei. Constituirea garantiei de participaree reglementata de art.86.alin. (1) din HG.nr.925/2006 : Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii, prezentat in original, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentruo perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se va completa Formular 17 ;Prin virament bancar si se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor - Ordin de plata deschis in contul RO 17TREZ2715010XXX003993, la Trezoreria Targoviste, beneficiar: SPJAACSDambovita, CIF: Ro 16243464 ; Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar sau a unei file CEC cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare se poate retine conform art.87.alin.(1) din HG.925/2006. Restituirea garantiei de participare se face conf.art.88.alin.(1), (2), (3), (4). Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (Formular 18). Cuantumul in acest caz este de3.050, 68 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Pentru echivalenta garantiei de participare in alta valuta se ia cursul de schimb al BNR din data de 25.02.2013 :1 euro = 4, 3810lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia se constituie in conformitate cuprevederile art.89 alin.(2)din HG.nr.925/2006 sau se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin.(1)-(3).totodata se vor avea in vedere prevederile HG.nr.1045/2011.Ofertantulva mentiona in oferta sa financiara , modul de constituire al garantiei de buna executie-Formular 25. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.Valabilitatea garantiei de buna executie se va stabili la semnarea contractului. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004, ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de servicii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte: A. Formular1-Declaratie privind eligibilitatea- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 si 180 din OUG. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG.34/2006; Formular3-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; B. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, ca acestea sa ateste lipsa datoriilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale privind obligatiile de plata catre bugetul local, ca acestea sa ateste lipsa datoriilor in luna antterioara celei in care se depun ofertele; Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare; C.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: a).Formular 4 -Certificat de participare cu oferta independenta- completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; b).Formular 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completata de ofertant si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte). Persoane juridice/fizice romane: a).Prezentarea Certificatului constatator , original/copie legalizata/ copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC in raza caruia este situat sediul ofertantului, in care sa rezulte ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice deoarece la certificatul constatator, chiar daca sunt inscrise mentiuni cu privire la Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei, la Art.181 lit.(a)OUG34/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura respectiv(doar daca s-a pronuntat falimentul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata/copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: III. Cifra de afaceriBilanturi contabile pe ultimii 3 ani-vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente in copie conform cu originalul.Cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu610.000 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PersonalOperatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului conformcaietului de sarcini., Utilaje/DotariNumarul de autovehicule necesar si caracteristici tehnice : Autoturism de transport persoane cu capacitatea 5 locuri=3 buc; Autovehicul mixt(pe sasiu de autoturism) de transportpersoane si marfuri cu capacitatea de5 locuri, tip papuc=1buc ; Autovehicul mixt(pe sasiu de microbuz) de transportpersoane si marfuri tip: dubla cabina cu capacitatea de 7 locuri, carosat, cu posibilitate tractare remorca max.7, 5.to.= 1buc., Experienta similaraLista principalelor servicii furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experienta similara -fisa de prezentare insotita de certificari de buna executie, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati . Cerinta nr. 1Standard privind sistemele de management al calitatii pentrudomeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer