Achizitie publica - Servicii de transport rutier persoane
Detaliu pentru invitatia numarul 333775
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333775/16.08.2012
Denumire contract: Servicii de transport rutier persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702722, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Iulia Dutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702722, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Iulia Dutu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport rutier persoane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a) transport rutier de persoane , regulat , pe traseele stabilite in caietul de sarcini ;b) transport ocazional de persoane , pe baza de comanda , conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 786.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.conf.HG 925/2006, art 86. Cuantumul garantiei de part.este de 9095lei.IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. .Liderul asocierii va face dovada constituirii garantiei de participare. Per.de valab.a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 4235lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri); Mod constituire: 1)retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045//2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in orig polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a gbe. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator (daca este cazul).a)Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/candidatii/subcntractanti /ofertantii asociati/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuireb). Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/ care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.c)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General: Daniel Georgescu ;Director exploatare: Mihai Bustiuc;Diector Comercial Raluca Alina Pisica Musat; Director economic: Iatan Gheorghe, Serviul Juridic: Diana Niculescu; Nicoleta Ciofu ; Sef serv Aprovizionare : Iulia Dutu , Aida Bardan, Lacramioara Guta , Azmi Aladin, Sirbu Camelia, Margineanu Alina, Olimpia Baia , Erol Mirzali, Cristina Poenaru, Ciprian Hotulig 7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.2.copie conforma a Licenta de transport /Licenta comunitara pentru fiecare autovehicol emisa de ARR, valabila la data deschiderii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:36