Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT SANITAR NEASISTAT(NEMEDICALIZAT)
Detaliu pentru invitatia numarul 332076
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332076/20.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT SANITAR NEASISTAT(NEMEDICALIZAT)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta SloboziaCod fiscal: 4231768, Adresa: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Slobozia, Telefon: 0243233116, Fax: 0243234657
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT SANITAR NEASISTAT(NEMEDICALIZAT)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TRANSPORT SANITAR NEASISTAT(NEMEDICALIZAT) CUAMBULANTE TIP A1, A2
II.1.6) CPV: 85143000-3 - Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorii economici participanti la procedura sunt obligati sa constituie garantie de participare.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 8, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cont trezorerie: RO 64TREZ3915006XXX003182CUI 4231768Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executiesau refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 10. 800, 00leiReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.1.Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Prezentarea si completarea Formularului 1 - Declaratia privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006: Cerinte obligatorii: Prezentarea si completarea Formularului 2 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/ 20063.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006. Persoane cu functie de decizie: Dr.Olaru Vasile-manager, Ec.Berbece Adrian-director financiar-contabil, Dr.Tron Andrei-director medical, As.Nae Florentina-Director de ingrijiri. Completarea Formularului nr.54.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.66 din O.G.34/2006, Completarea Formularuluinr . 6 a)Persoane fizice / juridice romane: Cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata.b)Persoane fizice / juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Documente constatatoare (recomandari) de la cel putin 1(un) beneficiar, din care sa rezulte modul de indeplinire a prevederilor contractuale;, O lista a beneficiarilor de servicii similare, prestate de ofertant in ultimii 3 ani., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice pentru realizarea contractului de servicii., Autorizatie de functionare emisa in temeiul O.M.S. 1519/2009, valabila, insotita de Raportul de inspectie al comisiei, propusa nominal de DSP si aprobata de Ministerul Sanatatii, Autorizatia sanitara de functionare atatpentru sediu, cat si pentru punctul de lucru de pe raza autoritatii contractante, DECIZIE de evaluare a punctului de lucru, emisa de Subcomisia Nationala de Evaluare a Furnizorilor de Asistenta Medicala de Urgenta Prespitaliceasca si Transport Sanitar;, DECIZIA de evaluare a operatorului economic, emisa de Subcomisia Nationala de Evaluare a Furnizorilor de Asistenta Medicala de Urgenta Prespitaliceasca si Transport Sanitar (CNAS);, Documente care sa ateste asigurarea de raspundere civila privind persoanele transportate cu fiecare mijloc de transport destinate prestarii acestor servicii, a ofertantului - raspundere civila auto fata de terti., Documente care sa ateste faptul ca fiecare din cei angajati in prestarea serviciului, care face obiectul prezentei licitatii, are cel putin pregatire de ambulantier., Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii., Se solicitaCertificat de management al calitatii ISO (9001, 13485), Sa faca dovada ca detine in medie minim 2(doua) ambulante A1/A2, dotate potrivit prevederilor Ord. M.S. 1092/2006, pentru fiecare contract aflat in derulare, copie de pe cartile de identitate, copie dupa certificatele de inmatriculare a autovehiculelor, situatie centralizata pentru contractele de prestari servicii similare aflate in derulare, precum si dovada ca exista minim 2(doi) ambulantieri pentru fiecare contract in derulare; copie de pe contractele de munca ale acestora. Aceasta cerinta se solicita in conformitate cu art.184 din O.U.G 34/2006., AVIZ de utilizare pentru dispozitive medicale din dotarea unitatilor mobile de interventie, emis de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din cadrul Ministerului Sanatatii, pentru fiecare unitate mobila
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiaraPentru fiecare oferta mai mare vor fi scazute cate doua puncte
Experienta in domeniu ca furnizor de servicii de transport sanitar neasistat (punctajul se va determina dupa contractele derulate pana in prezent)
7.5
Descriere: 0-2 ani=2 puncte;3-5 ani= 5 puncte; peste 5 ani=10 puncte
ponderea tehnica
22.5
Descriere: a)Anul de fabricatie al autoturismului Descriere criteriu: minim 3 ani = 5 puncte ; peste 3 ani = 2 puncteb )Capacitatea/Tipul de transport (autovehicule dotate conform OMS1092/2006 coroborat cu OMS 1519/2010 si avizate prin Raportul de inspectie elaborat de Comisia propusa de DSP si aprobata de Ministerul Santatii in acest sens)descriere: 0 -2 ambulante A1/A2= 5 puncte;2 -4 ambulante A1/A2=10 puncte; 4 -6 ambulante A1/A2=15 puncte; 6 -10 ambulante A1/A2=20 puncte; Peste - 10 ambulante =25 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 11:28