Achizitie publica - servicii de transport si cazare pentru realizarea unor vizite de documentare la CEDO si Consiliul Europei
Detaliu pentru invitatia numarul 335164
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335164/13.09.2012
Denumire contract: servicii de transport si cazare pentru realizarea unor vizite de documentare la CEDO si Consiliul Europei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Politie Alexandru Ioan Cuza BucurestiCod fiscal: 4266472, Adresa: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213175523, Fax: 0213114814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de transport si cazare pentru realizarea unor vizite de documentare la CEDO si Consiliul Europei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de transport si cazare pentru realizarea unor vizite de documentare la CEDO si Consiliul Europei
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este : = 4220 lei Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara ?Formular nr. 7 din sectiunea Formulare. 2. Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 4.Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor. Contul Academiei de Politie ?Alexandru IoanCuza ? este: RO19TREZ 7015005XXX 000148, deschis la Trezoreria sector 1 si cod fiscal 4266472. Pe ordinul de plata este obligatoriementionarea numarului procedurii pentru care se constituie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 45 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza incategoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, acestabeneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze sisa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. ? Formularul nr. 9 din sectiunea Formulare.Nota : Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu Art. 88 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1dinSectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 2 dinSectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 4Prezentare certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat (format pdf)Nota : Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Prezentare certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (format pdf)Nota : Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cuFormularul 10 dinSectiunea Formulare. (format pdf)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Rectorul Academiei : chestor prof. univ. dr. POPA GHEORGHE, director gen. adm. cms.sef dr.CONSTANTIN ROTARU, contabil sef: cms. sef PINTEA RADU-DANUT, sef serviciu logistic: cms. sef ing.MARIAN BACAN, sef serviciu Implementare Proiecte Europene : cms. sef OPREA VASILE, Manager proiect prof. univ. dr. cms. sef TICALGEORGE, sef BAPI cms. sef BEDE NICOLAE, sef birou achizitii cms. dr.MARCEL BOCSA IONEL , sef birou tehnic: VINTEANU MARIUSEMILIAN, specialist achizitii: insp.pr. IONITA VIOREL, insp.pr. COJANU COSMIN, consilier juridic: insp. BANCILA ADRIAN, economist : insp.pr. DUMITRU VERONICA. Cerinta nr. 1Prezentare - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data de depunerea ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar exercitarea serviciilor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire. (format pdf).Pentru persoane/juridice straine: Prezentare - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf).;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 09:53