Achizitie publica - Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.
Detaliu pentru invitatia numarul 329383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329383/13.06.2012
Denumire contract: Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Transportul pamantului si molozului rezultat din efectuarea lucrarilor funerare precum si a altor reziduuri vegetale si menajere din incinta sectiilor teritoriale A.C.C.U. si depozitarea acestora in rampe de gunoi amenajate din punct de vedere ecologic ;
- Colectarea selectiva a deseurilor recuperabile: plastic, hartie, sticla in containere speciale puse la dispozitie de prestatorcantitatea estimata, 400 tone lunarValoarea estimata a contractului pentru anul 2012 (pana la 31.12.2012) este de 360 000 lei fara TVA In cazul aplicarii art 6 din HG 925/2006 (ptr intervalul 01.01.2013 - 03.04.2013 se estimeaza o valoare a ctr. de 180 000 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 7000 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare va fi postata pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor atat in SEAP (scanata) precum si prezentata in original la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului - prin retineri succesive in conformitate cu prevederile art 90 alin 3 HG 925/2006 modoficat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.10) Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic5. Simon Marina - insp. specialitate6. Iliescu Marioara - insp sp.7. Gogila Mircea - referent sp.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident); 1. Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractuluinu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.2. Prezentare in copie Ordin emis de presedintele ANRSC, prin care s-a eliberat licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor.3. Ofertntii vor prezenta Autorizatie de lucru - conform H.C.G.M.B 119/2010 - anexa 1 art 7 si H.C.G.M.B 120/2010 anexa 1 art 5, Hotarari emise in baza Legii 101/2006, a Legii 51/2006 si a Legii 215/2001
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asigurarile de risc profesionalOfertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional si pe care o va prezenta in max. 5 zile de la semnarea contractului., Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 720.000 lei. Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor., Fisa de informatii generalese va completa Formularul 6, Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 - In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / sau persoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toate persoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider Se va completa Formularul 2 Cfm. ART 186 ALIN 3 "Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ducerea la bun sfarsit a unui contract de natura si complexitatea celui supus procedurii derulat in ultimii 3 ani, calculati la data depunerii ofertelor de minim 360.000 lei.se vor prezenta in copie conf cu originalul parti relevante ale contr, PV receptie, Recomandarea aferenta acestuia/doc . constatator conf art 97 1* din HG925/2006. Nu se accepta recomandari aferente altor contracte decat a celui prezentat. Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi., Informatii privind tertii sustinatori financiari- DACA E CAZULCfm. art 190 OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZULIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalenAtestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelor, Standarde de protectia mediului- SR EN ISO 14001- sau echivalentAtestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma asigurarea unui standard de mediu corespuzator solicitarii sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului - valabile la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 12:19