Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.


Detaliu pentru invitatia numarul 348282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Numar invitatie: 348282/10.06.2013
Denumire contract: Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S E A P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale A.C.C.U.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Transportul pamantului si molozului rezultat din efectuarea lucrarilor funerare precum si a altor reziduuri vegetale si menajere din incintasectiilor teritoriale A.C.C.U. si depozitarea acestora in rampe de gunoi amenajate din punct de vedere ecologic ;
- Colectarea selectiva a deseurilor recuperabile: plastic, hartie, sticla in containere speciale puse la dispozitie de prestatorOptiuni: art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 346, 000 - 532, 305 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 6900 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM (formular 15) va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face inconformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare va fi postata pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor atat in SEAP (scanata) precum si prezentata in original la sediul autoritatii contractante, in cazul in care aceasta a fost constituita printr-un intrument de garantare bancara. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia lei/euro o vor face, utilizand cursul stabilit de B N R pentru data publicarii anuntului prezentei proceduri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular 4)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantuluiObservatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii /Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire(formular 5).Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatiicontractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director 2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab 3. Mihail Badea - Sef Serv A A T 4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic 5. Simon Marina - insp. specialitate 6. Iliescu Marioara - insp sp. 7. Radu Ionut- insp.sp 8. Iana Emil- sef Serv. teritorial 9. Bagu Mihai- insp.sp. 10. Frecateanu Adela- consilier juridic 11. Vasilache Gina- insp specialitate 12. Malaiescu Marioara- sef serv. ACEL 13. Vaduva Mariana - consilier juridic 14. Ionescu Cristian- Sef serv. teritorial 15- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident);(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident);
- Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / sau persoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toate persoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider - Se va completa Formularul 23 si 14 - imputernicirea liderului de asociatie Cfm. ART186 ALIN 3 "Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).-- imputernicire pentru semnatarul ofertei - formularul 19- declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - formular 15- decalratie privind subcontractantii ( daca este cazul) formular 12- declaratie privind partile de contract ce sunt indeplinite de asociati ( daca este cazu) formular 13 1. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, care sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.2. Prezentare in copie Ordin emis de presedintele ANRSC, prin care s-a eliberat licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor cfm. HG 745/20073. Ofertntii vor prezenta Autorizatie de lucru - conform H.C.G.M.B 119/2010 - anexa 1 art 7 si H.C.G.M.B 120/2010 anexa 1 art 5, Hotarari emise in baza Legii 101/2006, a Legii 51/2006 si a Legii 215/2001
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asigurarile de risc profesional Ofertantul va prezenta odeclaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fideclarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea risculuiprofesional si pe care o va prezenta la semnarea contractului, Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de cel putin 345.000 lei., Bilanturile contabile aferente ultimilor trei ani (2010 2011 2012)., Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 -In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilealin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69.1, 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). din OUG34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ducerea la bun sfarsit a unui contract de natura si complexitatea celuisupus procedurii derulat in ultimii 3 ani, calculati la data limita de depunere a ofertelor, de minim 340 000 lei . Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar, cfm art 188 alin 2 lit a) din OUG 34/2006.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediucomunicat de BNR pentru anii respectivi., Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL. In cazul in careparti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca deunul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupuluide operatori economici, in conditiile art 190 din OUG 34/2006, dupa caz., Prezentarea uneideclaratii pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privirela asigurarea riscului profesional, pe care o va prezenta in maxim 5 de zile de la semnarea contractului., Ofertantul este obligat sa demonstreze ca detine, are contracte?cadru de inchiriere si detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai josMinim 20 seturi containere de 1, 1 mc pentru gunoiul ce va fi selectat selectiv (sticla + hartie + plasticBasculante de 7 to minim 2 buc.Europubele de 250 litri minim 160 buc.Containere depozitare gunoi, pamant :5 mc =2 buc7 mc min = 6 buc12 mc = 6 buc24 mc = 6 buc18 mc 2 bucAutoutilitare pentru transportul containerelor minim 9 buc cu capacitati intre 5 si 24 mc. Standarde de protectia mediului- SR EN ISO 14001-2005 sau echivalent in domeniul activitatii serviciului ce va fi prestat.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea dedocumente emise de organisme nationale sau internationale acreditate careconfirma asigurarea unui standard de mediu corespuzator solicitarii sauorice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurareaunui nivel corespunzator al protectiei mediului - valabile la data limita de depunere a ofertelor, Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001:2008- sau echivalent in domeniul activitatii serviciului ce va fi prestat.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentareacertificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alteprobe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii- valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer