Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport terestru cu autobuzul a elevilor in orasul Negresti si satele componente Poiana, Valea Mare si Cioatele


Detaliu pentru invitatia numarul 343342
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL NEGRESTI
Numar invitatie: 343342/04.03.2013
Denumire contract: Servicii de transport terestru cu autobuzul a elevilor in orasul Negresti si satele componente Poiana, Valea Mare si Cioatele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL NEGRESTICod fiscal: 13407333, Adresa: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Telefon: +40 0235457679, Fax: +40 0235457679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Romania, cod postal: 735200, telefon: +40 0235457679, fax: +40 0235457679, persoana de contact: Nastasa Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Romania, cod postal: 735200, telefon: +40 0235457679, fax: +40 023545767
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport terestru cu autobuzul a elevilor in orasul Negresti si satele componente Poiana, Valea Mare si Cioatele
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii transport persoane, pentru transportul elevilor in orasul Negresti si satele component Poiana, Valea Mare si Cioatele de la domiciliu la institutiile de invatamant si retur utilizand mijloace de transport adecvate ( autobuz / microbus) cu sofer.LOT NR. 1 ? Itinerar 1- 30 km/zi transport 32 de elevi Negresti - CioateleLOT NR.2 ?Itinerar 2 ? 34 km/zi transport 32 de elevi Negresti ? Poiana ? Valea Mare
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru fiecare lot in parte, valabila cel putin 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia se va constitui dupa cum urmeaza: lot 1 - 1248lei;lot 2 - 1414 lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este cf. art. 86, alin(1), HG 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO24TREZ65921070250XXXXX deschis la TrezoreriaNegresti, Vaslui.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara/soc de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata la punctul declarat pentru depunerea ofertei, prevazut la I.1), paragraf 2 a prezentei Fise de Date, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/soc de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Sectiunea Formulare si se va prezenta in cond.de mai sus, insotit de traducerea autorizata in lb romana. Cursul euro/ron utilizat pentru calcului echivalentei va fi cel comunicat de catre BNR la data publicarii invitatiei de participare.b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. b) Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(2), din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa FORMULARUL 1 (Declaratie privind eligibilitatea)- cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte cazierul judiciar.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa FORMULARUL 2 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006).- Certificate din care trebuie sa reiasa obligatiile scadente cu o luna anterioara depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Cazier fiscal al persoanei juridice eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare FORMULARUL 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din ordonanta - completare - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata FORMULARUL 4. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Voicu Vasile ? primar;2. Morosanu Radu ? viceprimar;3. Radu Dan- consilier juridic;4. Faur Felicia ? secretar al orasului;5. Baciu Sorin ? referent de specialitate in cadrul Biroului juridic, managementul institutilor publice, agricol si cadastru, investitii, proiecte si programe, achizitii publice ;6. Nastasa Daniel ? inspector de specialitate in cadrul Biroului juridic, managementul institutilor publice, agricol si cadastru, investitii, proiecte si programe, achizitii publice ;7. Musat Ion- director economic;Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire, indiferent de calitatea sa de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator are obligatia de a depune aceasta declaratie. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistratSe va atasa, Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat, (informatiile cuprinse in certificatul ORC trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor).Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza.Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt autorizati sa presteze serviciul , in conformitate cu Ordonanta nr. 27 /2011 art. 32 - 46 , respectiv C.E. nr. 1073/2009.Mod de indeplinire: - se prezinta copie dupa Licenta comunitara eliberata de ARR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale - trebuie sa cuprindainformatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012)., Cerinta 2: Bilan?urile contabile pe ultimii trei ani, inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Pentru anul 2012, daca bilanturile nu au fost inca inregistrate la organele competente, sunt aceptate si alte documente doveditoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1:
lista principalelor prestari de servicii similare, efectuate in ultimii 3 ani ( calculati pana la data limita dedepunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va prezenta cel putin un document edificator , emis sau contra semnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme prestarea de servicii similare. In cazul in care documentul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, ofertantul poate prezenta extras din documentcare contine referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pret/cvaloarea contractului, precum si semnatura /stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor ( nume, prenume si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampilate., Cerinta nr. 2:
declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.3:
declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste modalitatea de dispunere a echipamentelor tehnice declarate la acest punct., Cerinta nr. 4: declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Nota: 1. A se avea in vedere prevederile art. 96 din H.G. 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer