Achizitie publica - Servicii de transport terestru ocazional de pasageri
Detaliu pentru invitatia numarul 356562
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356562/17.12.2013
Denumire contract: Servicii de transport terestru ocazional de pasageri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Tirgu-MuresCod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 0265268330, fax: +04 0365801856, persoana de contact: Aprodu Mirela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Targu Mures, Piata Victoriei nr.3, cam.45, Targu Mures, Romania, jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport terestru ocazional de pasageri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport terestru ocazional de pasageri
II.1.6) CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 11.000leiEchivalenta pentru o Garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul unei contestatii, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C. sau care a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare ?prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioareautoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.Pentru echivalenta leu-alta valuta se va folosi cursul mediu BNRpentru ultimii 3 ani. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Referitor la modalitatea de indeplinire a acestui criteriu se respecta prevederile din Ordinul 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de prestari serviciidin ultimii3ani. Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic? Formularului 9din SectiunReferitor la modalitatea de indeplinire a acestui criteriu se respecta prevederile din Ordinul 509/2011., Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a unui contract de servicii similare, cu valoare de cel putin 500.000 lei.Referitor la modalitatea de indeplinire a acestui criteriu se respecta prevederile din Ordinul 509/2011.Conform art.188 alin.2 lit a din OUG nr.34/2006 modificata si completata ulterior, prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru echivalenta leu-alta valuta se va folosi cursul mediu BNRpentru ultimii 3 ani.Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara.Referitor la modalitatea de indeplinire a acestui criteriu se respecta prevederile din Ordinul 509/2011., Declaratie pe propria raspundere privind vehiculele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii ? se solicita dispunerea de un parc minim licentiat pe categorii de autovehicule: minim 8 microbuze ? 12-19 locuri; minim 10 autobuze ? 20-45 locuri; minim 7 autobuze ? 46-50 locuri; minim 3 autobuze ? 51-55 locuri; minim 5 autobuze ?56-100 locuri, minim 2 autoturisme - 5 locuriSe solicita declaratie pe propria raspundere privind vehiculele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul va face dovada dispunerii de aceste autovehicule prin orice mijloace: contract de vanzare-cumparare/ facturi pentru cele aflate in proprietatesau contract de prestari servicii/contract de inchiriere.Se vor prezenta copii ale certificatelor de inmatriculare a vehiculelor.Pentru vehiculele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de prestari servicii, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a vehiculelor.Referitor la modalitatea de indeplinire a acestui criteriu se respecta prevederile din Ordinul 509/2011., Copii conforme ale licentei de transport -sa detina cel putin 35 copii conforme ale licentei de transport rutier public pentru transport de persoane din care cel putin 25 sa fie pe autobuze;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 11:24