Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport valori


Detaliu pentru invitatia numarul 328276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6
Numar invitatie: 328276/30.05.2012
Denumire contract: Servicii de transport valori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6Cod fiscal: 12380248, Adresa: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214137790, Fax: 0214137789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061385, telefon: +40 214137790, fax: +40 214137789, persoana de contact: MARIANA DANIELA ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drumul Taberei nr. 18, Sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (colectarea si gestionarea taxelor, impozitelor si a altor venituri la bugetul local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport valori
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport valori cu autovehicule blindate si personal autorizat asigurate de prestator, in conditiile Legii 333/2003 si a HG 1010/2004
II.1.6) CPV: 60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 5100 lei, valabila pe o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti (pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie);b) scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.In conformitate cu art. 278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine garantia de participare in cuantumul de 1% din valoarea estimata a acordului-cadru, adica 2550 lei.Garantia de participare se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna exectutie: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti;b) scrisoare de garantie bancara de buna executie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular 1. Incadrearea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-completare Formular 2. Incadrearea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 din OUG 34/2006-completare Formular 3 de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tertsustinator. Incadrearea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru. (Director General ? Rus Daniela Cornelia, Director General Adjunct ? Stan Carmen, Comisia de evaluare: Andrei Daniela, Dragoi Andreea, Ene Georgiana, Chelu Luminita, Daniilescu Razvan)4. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.5.Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale, emis de catre Directiile de taxe si impozite locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-completare Formular 4. Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular 5. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice starine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala trebuie sa fie egala sau mai mare decat 310.000 lei fara TVA. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi., Ofertantul trebuie sa prezinte, in copie, bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, Fisa de experienta similara. Autoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin un contract care a avut ca obiect prestari servicii de transport valori, in valoare de minim 155000 lei fara TVA si recomandare din partea beneficiarului, Ofertantii trebuie sa prezinte Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane ? copie, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, mijloace de comunicatie necesare si alte mijloace de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului-cadru de serviciiOperatorul economic va face dovada ca are in proprietate sau inchiriat armament, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, privind transportul de bunuri si valori.Operatorul economic va face dovada ca are la dispozitie cel putin doua autovehicule de transport valori (unul de rezerva). Autovehiculele vor fi amenajate in mod corespunzator, dotate cu dispozitive tehnice de paza si alarmare, destinate sa asigure securitatea deplina a persoanelor insotitoare si a valorilor transportate si care sa intruneasca cerintele prevazute la capitolul III art. 27. alin (1) din Legea 333/2003.Operatorul economic va face dovada ca are la dispozitie cel putin doua autovehicule (unul de rezerva) pentru echipajul de insotire (escorta)., Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si data angajarii personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii, Ofertantul are obligatia de a detine o polita de asigurare incheiata cu o societate de asigurari pentru serviciile de transport valori, conform Legii 333/2003, in valoarea egala sau mai mare decat 700.000 lei.Se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul declarat castigator va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se va angaja ca va intreprinde toate demersurile necesare pentru ca polita de asigurare sa fie valabila pe toata durata acordului-cadru. Se va prezenta, in copie, certificate care atesta inplementarea sistemului de management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, eliberat pentru tipul de servicii care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, Se va prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de management al Securitatii Informatiei ISO 27001:2006, eliberat pentru tipul de servicii care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer