Achizitie publica - Servicii de transport valori
Detaliu pentru invitatia numarul 355857
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355857/19.11.2013
Denumire contract: Servicii de transport valori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6Cod fiscal: 12380248, Adresa: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0214137790, Fax: +40 0214137789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061385, telefon: +40 0214137790, fax: +40 0214137789, persoana de contact: MARIANA DANIELA ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Colectarea si gestionarea taxelor, impozitelor si a altor venituri la bugetul local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport valori
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport valori cu autovehicule blindate si personal autorizat, asigurate de prestator, in conditiile Legii 333/2003 si a HG 301/2012.
II.1.6) CPV: 60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 - 335, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 6700 lei, valabila pe o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei/alta valuta, iar echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86, alin. 1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv prin virament bancar (in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.In conformitate cu art. 278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine garantia de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata a acordului-cadru, adica 3350 lei.Garantia de participare se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna exectutie: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti;b) scrisoare de garantie bancara de buna executie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 1. Incadrearea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare Formular 2. Incadrearea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 din OUG 34/2006 - completare Formular 3 de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tertsustinator. Incadrearea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru. NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director General ? Rus Daniela Cornelia, Director General Adjunct ? Stan Carmen Mioara, Comisia de evaluare: Angelescu Camelia, Andrei Mariana Daniela, Ene Georgiana Lola, Nuta Luiza Florentina, Niculae Eduard Stefanita (membru de rezerva: Popescu Simona Florina). Lista completa cu membrii CLS6 (conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012), care aproba bugetul aferent D.I.T.L. S6, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, se regaseste in formularul nr. 3.4. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?5. Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale, emis de catre Directiile de taxe si impozite locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare Formular 4.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular 5. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.2. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor si care sa ateste ca societatea este specializata pentru serviciile de transport si paza valorilor, conform Legii 333/2003.Persoane juridice/fizice starine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala trebuie sa fie egala sau mai mare decat 338000 lei fara TVA. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual, lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi., Ofertantul trebuie sa prezinte, in copie, bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani., Experienta similara. Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract ce a avut ca obiect prestari servicii de transport valori in valoare de minim 169000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, mijloace de comunicatie necesare si alte mijloace de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii.Operatorul economic va face dovada ca are in proprietate sau inchiriat armament, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, privind transportul de bunuri si valori, sau va prezenta un angajament de punere la dispozitie.Operatorul economic va face dovada ca are la dispozitie cel putin doua autovehicule de transport valori (unul de rezerva). Autovehiculele vor fi amenajate in mod corespunzator, dotate cu dispozitive tehnice de paza si alarmare, destinate sa asigure securitatea deplina a persoanelor insotitoare si a valorilor transportate si care sa intruneasca cerintele prevazute la capitolul III art. 27. alin (1) din Legea 333/2003.Operatorul economic va face dovada ca are la dispozitie cel putin doua autovehicule (unul de rezerva) pentru echipajul de insotire (escorta)., Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si data angajarii personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii., Ofertantul are obligatia de a detine o polita de asigurare incheiata cu o societate de asigurari pentru serviciile de transport valori (conform art. 57, alin. 3 din HG 301/2012), in valoare egala sau mai mare decat 700000 lei. Se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul declarat castigator va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se va angaja ca va intreprinde toate demersurile necesare pentru ca polita de asigurare sa fie valabila pe toata durata acordului-cadru. Se va prezenta, in copie, certificate care atesta inplementarea sistemului de management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, eliberat pentru tipul de servicii care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv pentru servicii de transport valori, Se va prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de management al Securitatii Informatiei ISO 27001:2006 sau echivalent, eliberat pentru tipul de servicii care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv pentru servicii de transport valoriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 11:01