Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE URMARIRE SPECIALA ? Elaborare proiect: ?Varianta de ocolire a municipiului Iasi ? Etapa I ? Varianta sud ? Obiect 1 ? Varianta de trafic greu, sector km 0+000 (DN28) - km 13+905 (DJ248)?


Detaliu pentru invitatia numarul 348129
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 348129/07.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE URMARIRE SPECIALA ? Elaborare proiect: ?Varianta de ocolire a municipiului Iasi ? Etapa I ? Varianta sud ? Obiect 1 ? Varianta de trafic greu, sector km0+000 (DN28) - km 13+905 (DJ248)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 232214432, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Asachi Gh., nr.19, Iasi, Romania, sediul DRDP Iasi, parter, Sala Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE URMARIRE SPECIALA ? Elaborare proiect: ?Varianta de ocolire a municipiului Iasi ? Etapa I ? Varianta sud ? Obiect 1 ? Varianta de trafic greu, sector km0+000 (DN28) - km 13+905 (DJ248)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE URMARIRE SPECIALA ? Elaborare proiect: ?Varianta de ocolire a municipiului Iasi ? Etapa I ? Varianta sud ? Obiect 1 ? Varianta de trafic greu, sector km0+000 (DN28) - km 13+905 (DJ248)?Proiectul de urmarire speciala include si urmarirea curenta si va cuprinde: -metode de masurare/determinare si aparatura necesara;
-stabilirea concreta a punctelor de masura, respectiv locul de montaj al aparatelor, plan de amplasare cu cotele de montaj;
-stabilirea modului de arhivare a datelor (tabele tip, programe calculator, etc.) acordandu-se mare importanta pastrarii si accesibilitatii datelor;
-programul masuratorilor, corelat cu fazele de exploatare, cat si masurile recomandate, la aparitia unor evenimente legate de factori de risc;
-grafice de esalonare a operatiilor de montaj al aparatelor, corelat cu graficul general de masuratori al constructieiProiectul se va elabora diferentiat pentru viaducte, poduri, pasaje si terasamente si va cuprinde: -marci de tasare cu repere de suprafata si repere de adancime;
-marci de vizare cu repere de siguranta, repere de observatie si repere de orientare.Cheltuieli diverse si neprevazute ? nu este cazul.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.300 lei, costituita prin: * virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasisau* prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se recomanda utilizarea Formularului nr.16 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participaresau* depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. GP poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata sau prin retineri succesive in cuantum de 5% din plata cuvenita pentru facturi partiale, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi ing. Laicu Ovidiu Mugurel; Director Adjunct Investitii ? ing. Ilie Stefan; Director Adjunct Intretinere ? ing. Cercel Vlad Constantin; Director Economic - ec. Vasile Popa; Sef Serviciu P.D.T.I.B.F.E. ? ing. Dorel Dumitrescu; Sef Compartiment CFP ? ec. Nicolina Stanel; Serviciul Contencios - jr. Moga Aida Oana;Sef Serviciul O.D.A. ? ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 3;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 5 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local+Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constatator emis de ORC.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 130.000 lei.Modalitatea de indeplinire: - Formularul nr. 6 ?Declaratia privind Cifra de Afaceri? +Certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare: bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sau extrase din bilant in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in copie legalizata sau copie conform cu originalul sau alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (declaratii bancare corespunzatoare, balanta contabila, etc.).Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, cifra de afaceri se cumuleaza., Informatii sustinere capacitate economica si financiaraArt. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea Formularul nr. 23, Capitolul- ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1?Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat minim un contract avand ca obiect prestarea de servicii similare, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 65.000 lei fara T.V.A.Modalitatea de indeplinire: 1. Formularul nr.7 Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: a. Proces-verbal de receptie la sfarsitul prestatiei prin care sa se demonstreze finalizarea contractului prezentat, saub. Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor, sauc. Document constatator emis de o autoritate contractanta la finalizarea contractului de servicii.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Cerinta nr. 21. Declaratie referitoare la dotarea tehnica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine cel putin urmatoarea dotare tehnica pentru derularea contractului: - nivela de inalta precizie, ordin II, verificata metrologic;
- mira de precizie INVAR;
- statie totala pentru masuratori topo;
- panglica metalica.Modalitatea de indeplinire: 1. Formularul nr.8 - Declaratie referitoare la dotarea tehnica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, 2. Documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta / angajamentul de punere la dispozitie a echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, 3. Certificat de verificare metrologica sau echivalent pentru nivela electronica., Capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Inginer/subinginer de drumuri - Sef echipa proiectare, interpretare date, care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: - licentiat cu diploma de inginer/subinginer al unei Facultati de Constructii CFDP;
- experienta de minim 3 ani in domeniul proiectarii de drumuri si poduri si ca experienta specifica, sa fi fost implicat intr-un proiect de natura si complexitatea celui care face obiectul prezentei proceduri.Modalitatea de indeplinire: 1.Formularul nr. 9 -Lista personalului cheie.2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificarePentru expertul cheie desemnat ofertantul va prezenta: - ?Curriculum Vitae? ? Formularul nr.10 , in original si semnat pe fiecare pagina de catre expertul propus: - Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, autorizatiilor, certificatelor, atestatelor detinute de persoana respectiva, care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta, valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11 , semnata in original.In cazul in care expertul propus nu are relatii contractuale cu ofertantul se va prezenta un angajament de participare, semnat in original., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaArt. 190 - O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (a se vedea Formularul nr. 24 si anexele 1 si 2 ale acestuia din Capitolul 4 - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din OUG 34/2006. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 si anexa aferenta acestuia din Capitolul 4 ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Acestea se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.+ www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer