Achizitie publica - Servicii de validare a documentelor semnate digital si a marcii temporale aplicate documentelor electronice
Detaliu pentru invitatia numarul 338937
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338937/07.11.2012
Denumire contract: Servicii de validare a documentelor semnate digital si a marcii temporale aplicate documentelor electronice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComisia Nationala a Valorilor MobiliareCod fiscal: 6367015, Adresa: Str. Foisorului, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3266753, Fax: 3266848
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglementarea si supravegherea pietei de capital)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de validare a documentelor semnate digital si a marcii temporale aplicate documentelor electronice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Implementarea unei solutii de securitate informatica in vederea validarii documentelor semnate digital si a marcii temporale aplicate documentelor electronice, precum si semnarii electronice a documentelor, servicii de implementare si suport, servicii de instruire personal.
II.1.6) CPV: 72212730-5 - Servicii de dezvoltare de software de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contul CNVM nr. RO35TREZ7005025XXX000280 deschis la ATCPMB. In cazul prezentarii garantiei sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 9. Intrucat procedura este on-line dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la registratura CNVM din str. Foisorului nr. 2, sector 3, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA - Formularul 10. Modalitatea de constituire a garantiei este in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul 1.2. Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3.4. Declaratie privind neincardarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formular 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Eugen Popel, Lazar Balaj, Rosu Catalin, Petru Danescu, Luminita Ciocan, Poiana Daniel, Bordeanu Elena. Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante: membrii Comisiei CNVM - Anghelache Gabriela, Negoita Carmen, Gavrila Alexe, Mihailescu Dorina, Sava Catalina, Kralik Lorand, Chetreanu Bogdan.5. Fisa de informatii generale - Formular 5.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui contract de furnizare servicii. 1.Certificat constatator emis la ORC din care sa reiasa ca operatorul este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri; documentul trebuie sa fie emis cu max. 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Experienta similara se demonstreaza prin documente / copii din contracte / parti relevante din contracte care sa confirme prestarea de servicii similare cu cel din prezenta procedura. Nivel impus - valoarea contractelor prezentate sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a viitorului contract, respectiv suma de 142000 lei, Cel putin o scrisoare de recomandare din partea beneficiarilor cu care s-au derulat contracte similare sau cel putin un certificat constatator emis conf. art. 97 din HG 925/2006, Certificat/diploma privind certificarea personalului implicat in derularea contractului in unul dintre domeniile: CISA, CISSP, BS 7799 / ISO 27001, sau echivalent. Certificat ISO 27001 sau echivalent., Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara se exprima in lei
termen de executie
30
Descriere: termenul de executie se exprima in zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 09:30