Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare a proiectului tehnic ,,Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg?


Detaliu pentru invitatia numarul 339406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HATEG
Numar invitatie: 339406/13.11.2012
Denumire contract: Servicii de verificare a proiectului tehnic , ,Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Hateg, P-ta Unirii, nr.6, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare a proiectului tehnic , ,Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune servicii verificare a proiectului tehnic realizat pentru obiectivul?Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urbane in orasul Hateg".
II.1.6) CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 3900 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contr.fara TVA.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul Se va prezenta Cazier judiciar al operatorului economic in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?, .Se va prezenta cazier fiscal eliberat de ANAF ?2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 31 ;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 12B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt urmatoarele: Goia Marcel Adrian-Primar, Demian Viorel-Viceprimar, consilieri locali Baltenu C-tin , Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, Giuroni Cosmin , Iovanescu Alin , Kovaci Artur , Laslau Daniel , Latug Ioan, Onescu Dorel, Miclosoni Dana, Moisoni Ana , Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae, Zepa Aurel, Badea Mihaela - Director economic, Tamasan Gratiela ?Director tehnic.Pasconi Valentin - secretar, Prejban Sabin ? insp.Achizitii Publice, Fortiu Marinela-insp.Achizitii Publice, Mihutiu Florin-arhitect sef. 5. Certif. privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie si certificatul de atestare fiscala eliberat de A NAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Se vor prezenta: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata). Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsi faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei /falimentului sau similar. Certificatul constatator conform ORC este valabilin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conf.cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declararea cifrei medfii de afaceri globala pe ultimii trei ani.Se vaprezenta Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de servicii de verificare (maxim trei contracte cumulate) de valoare cel putin 35.000 lei. Prin exp. sim./contract similar se intelege: verificarea tehnica a unuiproiect pentru infrastructura de transport drumuri sau strazi.Alaturi de fisa de exp.similara se solicita certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, recomandare datata si semnata de beneficiar, PV de receptie la predarea serviciilor., Cerinta nr. 3Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinte 4.Se va prezenta Decl. privind personalul resp. pentru indeplinirea contractului, Formularul 12I.Se solicitaurmatorulpersonal : minim un verificator de proiecte atestat de MDRL, actual MDRT (conform Legii 10/1995 si Ordin nr. 777/2003)cu atestat si legitim. vizata, in termen de valabilitate, care sa cuprinda toate domeniile proiectului drumuri A4, B2, D si poduri A4, B2, D. Pers. enumerate trebuie sa aiba exp. generala de minim de 5 ani si participareala cel putin 1 contract de prestari servicii cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia propusa.Se vor prezenta diplome privind (studiile, pregatirea prof., calificarea si atestarea prof.);
-autorizatii/certific atestare prof. si legitimatiile aflate in termen de valab la data depunerii ofertelor.-Decl. de disponibilitate ale expertilor.-CV-urile expertilor semnate de titular si datate , cu mentiunea ca op. ec. clasat pe locul 1 i se vor solicita doc. care sa ateste experienta prezentata in CV, Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer