Achizitie publica - Servicii de verificare, calibrare si reparare sonde Annubar
Detaliu pentru invitatia numarul 332347
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332347/25.07.2012
Denumire contract: Servicii de verificare, calibrare si reparare sonde Annubar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551130, telefon: +40 269803198, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare, calibrare si reparare sonde Annubar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de intretinere, verificare, reparare, calibrare pt. sondele de masurare a debitului comprimat tip Annubar cat si a sistemului automat de protectie la pompaj a grupurilor de comprimare gaze
II.1.6) CPV: 50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP =1800 lei: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu ART.86 alin. (1)HG 925/2006 cu modificari. Valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu valabilitatea ofertei. Valoarea retinuta conform art. 278^1 din OUG 34/26 = 900lei
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - scrisoare de garantie de buna executie conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea( se vor prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul)Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta;( se vor prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69ยน din OUG nr 34/2006.Persoana cu functie de decizie ? Director General Ioan Rusu. , Director general Adj. Pintican Liviu, Director Departament Dezvoltare Barbu Viorel, Director Departament Economic Radu Moldovan, Director Directia Juridica Idu Olga. Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participanti la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata , conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Certificatul constatator, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul emis de catre Oficiul Registrului Comertului .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Declararea cifrei medii anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorii economici trebuie sa prezinte o lista cu contracte de furnizare a caror valoare sa fie de cel putin egala cu valoarea estimata.Se completeaza Formularul tip prezentat in anexe. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile art. 180si 181 lit a c^1 si d)., Recomandari Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare conform listei principalelor livrari.Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare conform listei principalelor servicii. documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.Ofertantii vor prezenta : -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se afla integral atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 08:20