Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA


Detaliu pentru invitatia numarul 346602
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 346602/14.05.2013
Denumire contract: Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul ad-tiv II al SC CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor nr.8, Serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J: 8.15-16.00 si V: 08.15-13.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3800 lei.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la data primirii ofertelor.Constituire: a. prin virament bancar (OP), in contul Conpet RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti, al sumei solicitate; b. prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o societate de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elaborat conform modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt. valabilitatea solicitata.Din instrumentul de garantare sa reiasa fara echivoc ca banca/soc.de asigurari va plati CONPET SA Ploiesti suma solicitata, in situatiile prevazute de art. 87 alin.1 lit.a)-c) din HG 925/2006, cu enumerarea acestor situatii.Obligatoriu, se va mentiona clar ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept garantie de participare, iar societatea bancara/de asigurari va elibera catreConpet, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006:1900 lei. Docum.care confirma plata garantiei de participare va fi anexat plicului exterior. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de participare, pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt. desch.ofertelor, conf. art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa potrivit prev.art. 33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si documentele prevazute de aceasta lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a beneficia de reducerea privind cuantumul garantiei de participare. Echivalenta leu/euro se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 si conform clauzei obligatorii din contractul de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3. Certificate de atestare fiscala. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale eliberate de autoritatile competente, respectiv de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, la ultimul termen legal al scadentei de plata, anterior datei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor. Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in care sa-si declare calitatea in care participa la procedura. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functii de decizie in sensul art. 33 ind.1 din OUG 34/2006: Ing. Liviu Ilasi ?Director General, Ec. Sanda Toader ? Director Financiar, dr. ing.Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta; Ing. Vasile Crisan ? Sef Serv.Achizitii-Logistica ? Presedinte comisie de evaluare; Membri comisie de evaluare: ing. Anca Cirlan, Sef Serviciu P.U.P.I.R.R.; cs. jr.Cornel Banica ? Sef Serv. Juridic -Avizare; ec. Florea Alexandra ?Serv.Financiar, Bugete; Sinziana Motoc?Serv.Achizitii Logistica. Membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: Ec.Adrian Ivan? Sef Serv.Achizitii Aprovizionare; Cons.jr.Octavian Tache-Serviciu Juridic-Avizare; Ing. Cristina Savu, Serviciu P.U.P.I.R.R.; Ec. Bogdan Pinzariu - Serv. Financiar, Bugete; Exp. A.P. Agripina Tircavu -Serviciu Achizitii Logistica. Cerinta nr. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu Legea nr. 26/1990. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, care sa cuprindainformatii reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei simple cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii.In cazul depunerii unei oferte comune, asociatii vor prezenta documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta Autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER, in conformitate cu HG nr. 626/1998 cu modificarile si completarile ulterioare si OMT 290/2000, valabila la data depunerii ofertelor, prezentata inclusiv cu pagina cu vizele anuale, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa presteze serviciul feroviar critic de reparare a sistemelor electronice de cantarire CF (a infrastructurii feroviare in cadrul careia se afla basculele-pod feroviare cu functionare automata) si insotita de Agrementul tehnic feroviar si Avizul tehnic.Cerinta nr. 3. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta Autorizatia Laboratorului de metrologie, emisa de Biroul Roman de Metrologie Legala, in conformitate cu HG 1660/2005, cap. 2, art. 6, autorizatie valabila la data depunerii ofertelor si insotita in mod obligatoriu de anexa, din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa verifice metrologic sisteme electronice de cantarire CF cu mase de pana la 120000 kg, inclusiv.Cerinta nr. 4. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta Aviz emis de Biroul Roman de Metrologie Legala, in conformitate cu HG 1660/2005, anexa 6, cap. 1, art. 2, autorizatie valabila la data depunerii ofertelor si insotita in mod obligatoriu de anexe, din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa repare si sa monteze sistemele electronice de cantarire CF cu mase de pana la 120000 kg, sisteme electronice detinute de beneficiar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 380000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediuanual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt.2010:4, 2099 lei/euro;pt.2011:4, 2379 lei/euro; pt.2012:4, 4560lei/euro., Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu prezentarea a maximum 3 prestari de servicii cu obiect asemanator celor pentru care se oferteaza, respectiv servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica a sistemelor de cantarire electronica a vagoanelor CF, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 190000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8 si Anexa 1 din ?Anexa Formulare?. Conform art. 188 alin.2 lit.a) din OUG 34/2006, prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, certificari din care sa reiasa beneficiarii serviciilor prezentate ca experienta similara, valoarea, perioada si locul prestarii, precum si daca serviciile au fost prestate in conformitate cu prevederile legale si daca au fost duse la bun sfarsit (se pot prezenta si copii ale certificatelor constatatoare eliberate in conformitate cu art. 97 ind. 1 din HG 925/2006). Pentru servicii contractate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva pentru anul in care au fost duse la bun sfarsit serviciile., Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii. Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare a subcontractantului din certificatul de inregistrare al acestuia. Resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer