Achizitie publica - Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
Detaliu pentru invitatia numarul 346602
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346602/14.05.2013
Denumire contract: Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul ad-tiv II al SC CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor nr.8, Serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J: 8.15-16.00 si V: 08.15-13.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica sisteme de cantarire electronica a vagoanelor CF din cadrul SC CONPET SA
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3800 lei.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la data primirii ofertelor.Constituire: a. prin virament bancar (OP), in contul Conpet RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti, al sumei solicitate; b. prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o societate de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elaborat conform modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt. valabilitatea solicitata.Din instrumentul de garantare sa reiasa fara echivoc ca banca/soc.de asigurari va plati CONPET SA Ploiesti suma solicitata, in situatiile prevazute de art. 87 alin.1 lit.a)-c) din HG 925/2006, cu enumerarea acestor situatii.Obligatoriu, se va mentiona clar ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept garantie de participare, iar societatea bancara/de asigurari va elibera catreConpet, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006:1900 lei. Docum.care confirma plata garantiei de participare va fi anexat plicului exterior. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de participare, pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt. desch.ofertelor, conf. art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa potrivit prev.art. 33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si documentele prevazute de aceasta lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a beneficia de reducerea privind cuantumul garantiei de participare. Echivalenta leu/euro se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 si conform clauzei obligatorii din contractul de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 380000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediuanual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt.2010:4, 2099 lei/euro;pt.2011:4, 2379 lei/euro; pt.2012:4, 4560lei/euro., Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu prezentarea a maximum 3 prestari de servicii cu obiect asemanator celor pentru care se oferteaza, respectiv servicii de verificare functionala, reparare si verificare metrologica a sistemelor de cantarire electronica a vagoanelor CF, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 190000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8 si Anexa 1 din ?Anexa Formulare?. Conform art. 188 alin.2 lit.a) din OUG 34/2006, prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, certificari din care sa reiasa beneficiarii serviciilor prezentate ca experienta similara, valoarea, perioada si locul prestarii, precum si daca serviciile au fost prestate in conformitate cu prevederile legale si daca au fost duse la bun sfarsit (se pot prezenta si copii ale certificatelor constatatoare eliberate in conformitate cu art. 97 ind. 1 din HG 925/2006). Pentru servicii contractate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva pentru anul in care au fost duse la bun sfarsit serviciile., Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii. Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare a subcontractantului din certificatul de inregistrare al acestuia. Resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 12:05