Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare, inlocuire a incarcaturii si reparare a stingatoarelor de incendiu si verificarea, repararea hidrantilor PSI -executiv


Detaliu pentru invitatia numarul 336743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 336743/05.10.2012
Denumire contract: Servicii de verificare, inlocuire a incarcaturii si reparare a stingatoarelor de incendiu si verificarea, repararea hidrantilor PSI -executiv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035909, persoana de contact: Registratura/ Parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olteni, nr. 2 - 4, sector 3, etaj 2, camera 202, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare, inlocuire a incarcaturii si reparare a stingatoarelor de incendiu si verificarea, repararea hidrantilor PSI -executiv
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificare, vopsire, incarcare, inlocuire piese de schimb pentru stingatoare si servicii de verificat/reparat hidranti, repartizate pe tipodimensiuni, locatii si cantitati potrivit cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
479 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1. Conform prevederilor art. 86, alin (5), lit a din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ultimul ordinde plata trebuie sa fie confirmat de banca pana la data deschiderii ofertei.Valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer¬telor prezentat in anuntul/invitatia de participare publicat in SEAP.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA contractului subsecventprin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 4)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de depunere/deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Declaratie Incompatibilitate conform art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formular 12Oferta depusa de un ofertant care se afla intruna din situatiile din Declaratia de incompatibilitate, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/terti sustinatori ( dupa caz ). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: pentru DG/Director DPDRETAFE Ion Marius MATEESCU, Director DSIC- Adrian VALCIU, DGAdj.CEC- Corneliu ENE, DGAdj. Cond. Tehnica Razvan VOINEA, D. D. Financiara Marian Mache GHEORGHITA, D.Ec. Maria IONESCU. D.Com. Carmen APOSTOL. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Informatii privind operatorul economic si participarea la licitatie - prezentarea formularului 7, completat si semnat- prezentarea formularului 13, completat si semnat- prezentarea formularului 9, completat si semnat. Pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de bnr la data publicarii anuntului/invitatiei de participare in SEAP si valabil pana a 2 a zi ora 14.00. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata, copie conform cu originalul emis cu cel mult 30 zile anterior dateide depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat la Admin. financiara, valoare medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate al obiectului contractului, pe ultimii trei ani mai mare de 30000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, de amploarea si complexitatea viitorului contract, insotit cel putin de un document probator cum ar fi : recomandari, contracte, procese verbale de receptie, care sa confirme prestarea respectivelor servicii, a caror valoare insumata sa fie de 23.000 lei. Prestatorul va avea implementat si certificat standardul SR EN ISO 9001:2008 sau similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer