Achizitie publica - Servicii de verificare metrologica a mijloacelor de masurare a energiei termice
Detaliu pentru invitatia numarul 351901
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351901/05.08.2013
Denumire contract: Servicii de verificare metrologica a mijloacelor de masurare a energiei termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: RO10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada N. Iorga, nr. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250575, fax: +40 252315848, persoana de contact: REGISTRATURA / SERVICIUL REPARATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Strada N. Iorga, nr. 1, DR. TR. SEVERIN, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare metrologica a mijloacelor de masurare a energiei termice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE VERIFICARE METROLOGICA A MIJLOACELOR DE MASURARE A ENERGIEI TERMICE- Contoare de energie termica ELSONIC COMPACT- Contoare de energie termica POLLU STATE EX- Contoare de energie termica DANFOSS- Contoare de energie termica si traductoare de debit KAMSTRUP
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 548.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 3.710, 97 lei (pentru IMM 1.855, 49 lei ). Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM, in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante (RO12 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti) sau prin instrument de garantare (Formular 19) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres: 1. valoarea;2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei;3. caracterul irevocabil;4. daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat;5. dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine o suma de 1.855, 49leiin situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.Echivalenta leu/euro a garantiei de participare, se face la cursul de schimb stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % ( 5% IMM-uri) din valoareacontractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie prin instrument de garantare (formular 20) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Perioada de valabilitate a instrumentului de garantare trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personala (cap. III.2.1.a) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (III.2.1.b).Cerinta nr. 1.Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Note: a. Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Se va completa si prezenta - Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?-in originalNote: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Conditie de calificare : Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Note: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.2. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul, sunt: Danut ANDRUSCA -Director General - RAAN;Aurora ISTRATESCU -Director Economic - RAAN;Laurentiu - Octavian GRAURE -Director Sucursala ROMAG TERMO;Georgeta CIOVICA -Cons.Juridic Serviciul Contencios Juridic ? RAAN;Cornelia BLINDU -Sef Serviciu Economico-Financiar - RAAN;Emi MITROFAN -Contabil SefSucursala ROMAG TERMO;Gheorghe BULUM -Sef Serviciu Financiar ? Sucursala ROMAG TERMO;Constantin RADOI -inginer SefReparatii ? Sucursala ROMAG TERMO;Constantin CROITORU -economist- Serviciul Financiar? Sucursala ROMAG TERMO;Gheorghe MEMA -inginer -ServiciulReparatii ? Sucursala ROMAG TERMO;Daniela COMAN -Sef Serviciu Reparatii-Investitii - RAAN;Eugenia PADUCEL -inginer- Serviciul Reparatii-Investitii - RAAN;Dorina MINZALA -cons. jr. -Serviciul Contencios-Juridic- RAAN;Lucian RAVEANU -cons. jr. -Serviciul Contencios-Juridic- RAAN;Rodica CHERESDI -inginer pr. Serviciul Achizitii Publice - Aprovizionare RAAN;Marius ZAHARESCU -economist -Serviciul Achizitii Publice - Aprovizionare RAAN.3. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.3. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Se va prezentaDeclaratie pe propria raspundere ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) completata in conformitate cu Formular 4, in original. Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.A. Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.B. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa fie autorizati pentru verificarea din punct de vedere metrologic conform I.M.L.5-05 aprobat prin HG 1660/2005.Se va prezenta autorizatie de functionare a laboratorului de metrologie, emisa de BRLM, pentru verificarea din punct de vedere metrologic a tuturor mijloacelelor de masurare din Anexa 1 la Caietul de sarcini, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Note: a) In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante toate documentele in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari., Cerinta nr. 2Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, respectiv informatii referitoare la standurile detinute pt. tipul de MDM mentionat.Conform art.189 alin. (1) din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a verifica capacitatile de productie ale prestatorului precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Se va prezenta dovada ca dispune de personal-verificator metrolog - autorizat conform Instructiunii de Metrologie Legala I.M.L. 5-05 pentru toate tipurile de mijloace de masurare energie termica din Anexa 1 la Caietul de sarcini., Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si acordul acestora.., Alte informatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 09:24