Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare metrologica si remediere defecte aparate de cantarit cu functionare neautomata 100 tone


Detaliu pentru invitatia numarul 354433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 354433/07.10.2013
Denumire contract: Servicii de verificare metrologica si remediere defecte aparate de cantarit cu functionare neautomata 100 tone
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Petrosani Str.Timisoara nr.2, jud.Hunedoara, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Petrosani Str.Timisoara nr.2, jud.Hunedoara, Petrosani, Romania, cod postal: 332015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare metrologica si remediere defecte aparate de cantarit cu functionare neautomata 100 tone
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificare metrologica si remediere defecte aparate de cantarit cu functionare neautomata 100 tone, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1160 lei.sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % (2, 5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.) In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director general-ANDRONACHE DANIEL COSTELDirector general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIANIOANDirector general adjunct divizia miniera - DRAGOINICOLAESef Birou Contracte Vanzari- U?U VICTORDirector Comercial ? GIURGIU VASILEDirector Economic ? CIOBANU MARIASef Serviciul Achizitii ? POGOCSAN ELISABETASef Serviciu Juridic - PACIU GABRIELA Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalenteInformatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia sau avizul laboratorului de metrologie emisa de BRML(DRML, SJML)sau de un alt organism de certificare notificat, conform legislatiei in vigoare, respectiv HG 1660/2005 publicata in MO 46/18.01.2006, cu modificarile din Hotararea de Guvern 589/23.06/2010 publicata in MO 525/28.07.2010, Autorizatia sau atestatul personal verificator metrologic emisa BRML(DRML, SJML)sau de alt organismde certificsare notificat, conformlegislatiei in vigoare, respectiv HG 1660/2005 publicata in MO 46/18.01.2006, cu modificarile din Hotararea de Guvern 589/23.06.2010 publicata in MO 525/28.07.2010Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer