Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare proiectului si a dispozitii de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 188525
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de verificare proiectuluisi a dispozitii de santier
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de verificare a proiectului (P.T., C.S, D.E. si P.A.C) si dispozitii de santier pentru obiectivul de investitii , ,Amenajare rau Moldova si afluenti pe sectorul Fundu Moldovei-Gura Humorului-obiect I: Amenajare parau Humor etapa II"
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.12.2008 10:58
Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor Siret Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Apelor Siret Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau - sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; Cazier judiciar; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/altele echivalente;Informatii privind cifra de afaceri;Bilant contabil la 31.12.2007 si 30.06.2008 si balanta la 31.10.2008; Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani;Experienta similara; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere; Se solicitaasigurarea personalului de specialitate atestat pentru exigentele A7, B5 si D.
Documentatia de Atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante, în urma transmiterii unei scrisori de interes prin fax, în urma achitarii sumei de 100 RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer