Achizitie publica - Servicii de verificare, reparare, incarcare, sigilare, vopsire si etichetare stingatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 173008
Complexul Energetic Turceni S.A.
Cod de identificare fiscala: R16302447
Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni
Telefon: 0253.335.045
Fax: 0253.335.068
Denumire invitatie: Servicii de verificare, reparare, incarcare, sigilare, vopsire si etichetare stingatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciile constau inverificare, reparare, incarcare, sigilare, vopsire si etichetare stingatoare conform documentatiei de atribuire
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.09.2008 11:55
Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2008 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. ? DIRECTIA COMERCIALAstr. Uzinei, nr. 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. ? DIRECTIA COMERCIALAstr. Uzinei, nr. 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cerinte oblig.: Declaratii privind eligib., privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta, privind plata taxelor si impozitelor catre stat, locale si a contributiei pentru asig. sociale de stat - prezentarea certif. tip in original sau copie legalizata. Declaratie de participant la procedura. Certificat constatator emis de Of. Reg. Com. si a documentelelor care dovedesc inregistrarea.Cerinte minime: Bilant contabil la 31.12.2007si completarea formularului din care sa reiese cifra de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de 180.000 lei. Prezentarea listei de servicii similare prestate in ultimii 3 ani si cel putin doua recomandari din partea a doi beneficiari diferiti.Valoarea unui contract de servicii similare prestate in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 45.000leiListele privind dotarile specifice si personalul.Prezentarea certificatelor de asigurare a calitatii si protectiei mediului. certif. de competenta si de atestare elib. de Min. de Int.
Contracost de sediul autoritatii contractante. Contravaloarea documentatie este de 30 lei platibili la casierie.