Achizitie publica - ?Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu tip P6 si G3?
Detaliu pentru invitatia numarul 218628
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 11054545
Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021/319.03.02
Fax: 021/313.20.62
Denumire invitatie: ?Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu tip P6 si G3?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu tip P6 si G3
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.07.2009 11:54)
Data publicarii: 07.07.2009 14:41
Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2009 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: BURSA ROMANA DE MARFURI - TERMINALUL CONSTANTAB-dul 1 Decembrie 1918, nr. 2ATelefon: 0341 43.13.78Fax: 0241 61.97.57Persoana de contact: Milcoveanu GheorgheTelefon: 0727 22.51.27
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI - TERMINALUL CONSTANTAB-dul 1 Decembrie 1918, nr. 2ATelefon: 0341 43.13.78Fax: 0241 61.97.57Persoana de contact: Milcoveanu GheorgheTelefon: 0727 22.51.27
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 13, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
certificate fiscale, orc, experienta similara, i) Autorizare pentru ?Verificarea, încarcarea si repararea stingatoarelor?, emisa de catre Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari si de la I.S.C.I.R. - în copie legalizata, ISO 9001, 14001, 18001
SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: Avand in vedere situatia financiara dificila in care se afla societatea, se anuleaza toate procedurile de achizitie care nu sunt absolut esentiale, urmand a se opera modificari in caietele de sarcini in vederea diminuarii valorilorsi reprogramarea acestora in trimestrul 4.