Achizitie publica - Servicii de verificare si avizare tehnica a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 342163
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342163/29.01.2013
Denumire contract: Servicii de verificare si avizare tehnica a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213193885, Fax: +40 213193885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare si avizare tehnica a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii de verificare si avizare tehnica a documentelor de decontare a serviciilor de asistenta medicala, medicamentelor si protezelor pentru anul 2013 cu posibilitatea prelungirii cu maxim 4 luni in anul 2014 functie de fondurile bugetare alocate. Serviciile medicale vor fi prestate in conformitete cu specificatiile din caietul de sarcini si cu respectarea prevederilor H.G. nr. 762/2010, ale Legii nr. 95/2006 si ale normelor de aplicare a le acesteia. Ofertantulva analiza fiecare cerere de decontare, va stabili daca sunt respectate prevederile HG 762/2010, ale Legii nr. 95/2006 si ale normelor de aplicare a le acesteia si respectiv va intocmi avizului tehnic privind modul de decontare cu justificarea solutiei propuse.Numarul mediu estimat de cereri de decontare ce vor fi supuse verificarii si avizarii tehnice: 600 cereri/luna, respectiv 7.200 cereri/an. Valoarea estimata a contractului pentru anul 2013 este de 108.000, 00 fara TVA, (in functie de aceasta valoare se vor elabora si evalua ofertele).
II.1.6) CPV: 85000000-9 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 000 - 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participarein valoare de 1.080, 00 lei , se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51 TREZ 7005 005X XX00 0216 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.In cazul contestatiilor declarate ca nefondate de catre CNSC, garantia de participare se va retine contestatarului careia i-a fost respinsa contestatia in conformitate cuprevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006.Perioadade valabilitate a garantiei de participaretrebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderiiperioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garan?iei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta Dovada constituirii garantiei de participare (o copie scanata a documentului) se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare pana la data limita de depunerea ofertelor.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantie de buna executie in cuantum de 5% exprimata in lei, din valoarea contractului, fara TVA valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului esteegala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea.Ofertantul vacompletasi prezenta (scanat) in SEAP formularul 12A, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul pentru adiministratorul/ administratorii legali ai firmelor ofertanteVor completa formularul 12 A eventuali asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico?financiara sau capacitate tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr. 2 Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Ofertantul vacompleta si prezenta formularul 12B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePoate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) aintrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicc) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozite-lor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa formularul 12 B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta nr. 3 Cerinta obligatorie : Certificat de atestare fiscala.Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat) in SEAP, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat - prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art. 9 alin. 1 din Ordin ANRMAP 509/2011.Cerinta nr. 4 Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala ( taxe si impozite locale).Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat) in SEAP, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art. 9 alin. 1 din Ordin ANRMAP 509/2011. Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 5 Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta.Ofertantul va completa si prezenta formularul 32: certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6 Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va completa si prezenta formularul 12Cprivind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.7 Cerinta obligatorie : Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1;Ofertantul va completa si prezentaformular 12 D: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa caz, se va completa si prezenta formularul 12 Dde catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev. art. 13 din Legea 279/2011.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritarii contractante: Tarniceru IulianNiculescu Eugen DanielParvulescu EmanuelaVizireanu Radu CezarCurele SevastiButa MihaiDofin Roxana Cerinta nr. 1 Cerinta obligatoriePrezentarea certificatului constatator.Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lunga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si certificatul constatator in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerintaminima de calificare: Fisa de informatii generale formularul 20, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani., Autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentareasi altor documente relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Cerinta minima de calificare: formularul 12E: declaratia privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2. Cerinta minima de calificare: Prezentareacertificatului de avizare eliberat de Colegiul Medicilor Cerinta nr. 1. Cerinta minima de calificare: documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatiipentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalente(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata , ,conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 18:04