Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice (P.T., C.S., D.E. si P.A.C.)


Detaliu pentru invitatia numarul 190224
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice (P.T., C.S., D.E. si P.A.C.)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de verificarea proiectului (fazele PT, CS, DE si PAC ) pentru obiectivul de investitii: AMENAJARE RAU MOLDOVA PENTRU APARAREA FRONTULUI DE CAPTARE A ORASULUI FALTICENI LA BAIA JUDETUL SUCEAVA, ETAPA II
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.12.2008 12:32
Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor , ,SIRET" Bacau, str. Cuza Voda, nr.1, cod 600274, Bacau, jud. Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Apelor , ,SIRET" Bacau-sala de sedinte, str. Cuza Voda, nr.1, cod 600274, Bacau, jud. Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Cazier judiciar;Certificat constatator emis de O.R.C, Autorizatie de functionare/altele echivalente;Informatii privind cifra de afaceri;Bilant contabil la 31.12.2007 si 30.06.2008;Balanta la 30.11.2008;Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani;Experienta similara; Informatii privind personalul tehnic de specialitate;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (CV-urile);Asigurarea personalului de specialitate , inclusiv prezentarea documentelor care sa ateste îndeplinirea de catre personalul de specialitate a exigentelor A7, B5 si D conformHG nr.731/1991
Documentatia de atribuire se poate obtine în urma transmiterii unei scrisori de interes, de la sediul autoritatii contractante sau prin posta, contra sumei de 100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer