Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S. si D.E.)


Detaliu pentru invitatia numarul 179065
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S. si D.E.)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestari servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S. si D.E.) aferente obiectivului de investitii ?Amenajare complexa Varfu Campului, judetele Suceava si Botosani?.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.10.2008 08:56
Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor ?SIRET? Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1, cod 600274, localitatea Bacau, judetul Bacau, telefon 0234.537.383, fax 0234.510.050, C.I.F. RO18264854.
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2008 13:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Apelor ?SIRET? Bacau - Sala de sedinte, str. Cuza Voda, nr. 1, cod 600274, localitatea Bacau, judetul Bacau.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Cazierul judiciar al persoanei fizice aflate la conducereaoperatorului economic; Certificat de înregistrare sau autorizatie de functionare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator eliberat de DGFP privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de stat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor locale; Bilantul contabil la 31.12.2007 si 30.06.2008 si balanta la 30.09.2008; Formularul ?Informatii generale?; Lista serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani; Recomandari de la cel putin 2 beneficiari; Declaratie privind personalul de specialitate; Atestat de verificator pentru cerinta de calitate A7, B5 si D.
Documentatia de atribuire se poate obtine, în urma trimiterii unei scrisori de interes, de la sediul autoritatii contractante sau prin posta, contra sumei de 100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer